مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: زنان نقش مهمی در دستیابی به یک جامعه توسعه‌یافته دارند که این امر با مشارکت اجتماعی آنان محقق می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در نشست هم‌اندیشی بررسی وضعیت شاخص‌های توسعه شهر بم‌پشت از توابع سراوان با اشاره بر لزوم برنامه‌ریزی جدی برای رفع مشکلات جامعه زنان اظهارداشت: برای دستیابی به یک سیستم توسعه‌یافته در جوامع محلی نیازمند مشارکت حداکثری اعضای آن اعم از زن و مرد هستیم و این اشتیاق و همت دو چندان جامعه محلی بم پشت برای گسترش مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان به ترقی و توسعه این منطقه کمک می‌کند.

او  تصریح کرد: گسترش کارگاه‌های راهبری اشتغالزایی ،توسعه فرهنگ کارآفرینی نوین،تقویت نهادهای مدنی و سمن‌ها از جمله اقدامات زیربنایی هستند که می‌تواند وضعیت شاخص‌های توسعه زنان را ارتقا دهد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان با تاکید بر حضور و لزوم مشارکت زنان در جامعه افزود: باید از ظرفیت‌های زنان در این استان پهناور استفاده کرد.

 سراوان با وسعتی حدود ۱۳ هزار و ۹۰۵ کیلومترمربع و ۱۷۵ هزار و ۷۲۸ نفر جمعیت، شرقی‌ترین شهرستان سیستان و بلوچستان در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

سراوان دارای سه بخش جالق، مرکزی و بم پشت در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار