عبدی: مهرداد میناوند سرباز وطن بود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره مهرداد میناوند توضیحاتی را بیان کرد.

حسین عبدی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم خاکسپاری مرحوم مهرداد میناوند در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به خانواده مهرداد میناوند، ورزش‌دوستان و مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم. مهرداد میناوند برای تمام مردم ایران عزیز بود. او در عرصه فوتبال سرباز وطن بود و مطمئنا جای خالی این عزیز همانند هادی نوروزی و مهرداد اولادی حس خواهد شد. صحبت درباره میناوند در چند جمله سخت است. او رفیق خوبی بود.

او افزود: نباید وقتی که پیشکسوتان از دنیا می‌روند این همه جمعیت را در مراسم خاکسپاری شاهد باشیم. باید در زمان زنده بودن این افراد برای آن‌ها اهمیت قائل شد. همه ما روزی از دنیا خواهیم رفت پس بهتر است قدر یکدیگر را بدانیم. شب گذشته وارد ایران شدم و زمانی که رسیدم کار از کار گذشته بود.

عبدی در خصوص جمعیت زیادی که در مراسم خاکسپاری حاضر شدند، گفت: این افراد از خود مردم هستند و اهالی جامعه این موضوع را حس می‌کنند. بازیکنانی که جذب پرسپولیس می‌شوند حتی اگر یک دقیقه هم بازی کنند بین پیشکسوتان باشگاه قرار خواهند گرفت. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند که در چه تیمی بازی می‌کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
در گذاشت پدروهمسر عزیزتان راتسلیت عرض می نمایم
آخرین اخبار