امیر سرتیپ دوم روحانی:

بالگرد ملی صبا ۲۴۸ پاسخگوی نیاز کشور است

مدیر عامل پنها گفت: بالگرد تولید شده صبا ۲۴۸ از پر مصرف‌ترین نوع و پاسخگوی نیاز کشور است.

به  گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ دوم مجتبی روحانی مدیر عامل شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد‌های ایران (پنها) ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک سالروز تاسیس شرکت پنها گفت: بالگرد ایرانی و صد در صد بومی صبا ۲۴۸ که برای طراحی و ساخت آن حدود یک دهه زمان صرف شده است، پیشرفته و مجهز به جدیدترین سیستم‌های روز دنیا بوده و قابلیت پرواز در شرایط سخت و دشوار آب و هوایی را دارد.

امیر سرتیپ دوم مجتبی روحانی در حاشیه امضا میثاق نامه همکاری ساخت و تولید این بالگرد با تاکید بر اینکه بالگرد صبا ۲۴۸ تمامی تست‌های پروازی خود را به خوبی به انجام رسانده، گفت: بالگرد تولید شده از پر مصرف‌ترین نوع و پاسخگوی نیاز کشور است.

وی گفت: شرکت پن‌ها با حدود نیم قرن تجربه دارای متخصصان جوان و با استعدادی است که می‌توانند پاسخگوی نیاز‌های کشور در این زمینه باشند.

وی با بیان اینکه بالگرد صبا ۲۴۸ ایرانی از توان و قدرت خاصی برای انجام هرگونه عملیات امدادی و ... برخوردار است، گفت: براساس تقاضای موجود در آینده نزدیک شاهد استفاده این بالگرد در نیرو‌های مسلح، امداد، اورژانس و ... خواهیم بود.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگرد‌های ایران در پایان تصریح کرد: بی شک موفقیت در این طرح ملی نیازمند همدلی، مساعدت، مشارکت و حمایت همه جانبه تصمیم گیران و نهاد‌های حاکمیتی درایجاد بستر مناسب است که با مدد و عنایت الهی حاصل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
از موتور پرايد چه خبر ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
درود به شرف و غیرت ایرانی
"الله اکبر"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
در اخبار امروز گفته شد که تولید سالانه 6 فروند از این بالگرد میباشد، این تعداد بسیار کم است. بایستی برنامه ریزی های بهتری صورت گیرد تا بیشتر تولید گردد
آخرین اخبار