برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه فجر اعلام شد + فیلم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان از برگزاری برنامه‌های متنوع کانون‌های سراسر کشور به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

سید محمد قلمکاریان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در گفتگوی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر استان اصفهان از آبان ماه فعالیت خود را به صورت ویژه آغاز کرده  و در بهمن ماه با برنامه‌های مجازی و حضوری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را ارج خواهد نهاد.

او ادامه داد: از جمله این برنامه‌های ویژه می‌توان به برپایی نمایشگاه دستاورد‌های فرهنگی هنری علمی و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایشگاه سردار دلها، نمایشگاه نقاشی اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کشور و اجرای سرود‌های انقلابی به صورت ویژه در فضای مجازی اشاره کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اغلب برنامه‌های ویژه دهه فجر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
 
قلمکاریان عنوان کرد: طرح هاتف در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور هدایت استعداد‌ها و توان افزایی فرهنگ کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد، در این راستا در سراسر کشور از جمله استان اصفهان برنامه‌ریزی انجام و مطالعات بسیاری صورت گرفته است تا استعداد‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی نوجوانان کشف و پرورش داده شود.

او اظهار کرد: حال خوش زندگی نام برنامه‌ای است که توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برای مخاطب نوجوان طراحی و اجرا شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان افزود: برنامه حال خوش زندگی برای رسیدن نوجوانان به شادی، موفقیت و معنویت است و زمینه‌های رسیدن نوجوانان به موفقیت را به آنان می‌آموزد، برنامه حال خوش زندگی مورد استقبال نوجوانان و خانواده‌ها قرار گرفته است.

قلمکاریان در پایان اضافه کرد: در این برنامه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت ویژه آموزش دیده و به نحوی تخصصی در کارگاه‌های مختلف راه‌های رسیدن به شادی، موفقیت و معنویت را به نوجوانان ارائه می‌کنند.
 

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار