کارشناس هواشناسی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس/ سامانه بارشی یکشنبه از کشور خارج می‌شود

ضیائیان گفت: طی امشب و فردا در ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و زاگرس مرکزی احتمال کولاک برف و وقوع بهمن وجود دارد.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: امشب در برخی نقاط استان‌های کردستان ،کرمانشاه، لرستان ،ایلام ،شمال و شرق خوزستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری ،جنوب کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات البرز مرکزی شاهد بارش باران خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد : روز شنبه به جز استان‌های سیستان و بلوچستان ،هرمزگان، اصفهان ، کرمان، خوزستان، سمنان، قم ،مرکزی و ایلام در سایر مناطق کشور بارش تداوم دارد.

ضیائیان تصریح کرد: طی امشب و فردا با توجه به بارش برف همراه با وزش باد در شمال غرب و غرب کشور به ویژه مناطق مرتفع کوهستانی همچنین ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و زاگرس مرکزی، احتمال کولاک برف و  خطر ریزش بهمن وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی توضیح داد: سامانه بارشی روز یکشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی سبب بارش پراکنده شده و سپس از کشور خارج می شود.

ضیائیان افزود: تا روزهای پایانی هفته، جوی آرام در کشور حاکم است و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم بود.

او درباره وضعیت آب و هوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران نیمه ابری در برخی ساعات ابری است و برای بعد از ظهر بارش پراکنده باران و وزش باد  پیش‌بینی می‌شود. بیشترین دمای هوای تهران به  ۱۱ درجه و کمترین آن به ۵ درجه می رسد.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواشناسی ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار