۹۳ پروژه در بانه به بهره برداری می‌رسد

فرماندار بانه گفت: همزمان با دهه فجر ۹۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بانه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اسماعیل رستم پور فرماندار بانه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: امسال به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۹۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بانه با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه با اجرای پروژه‌های صنتعی برای ۳۶۷ نفر اشتغال ایجاد شده افزود: مهمترین پروژه‌های صنعتی شامل ۲ واحد مونتاژ لوازم خانگی با تنوع تولید ۲۰ و ۱۵ قلم کالا، لامپ‌های ال‌ای دی، چسب برق و چراغ تزئینی ریسه، سفره یک بار مصرف و مونتاژ کولر گازی است که در شهرک صنعتی احداث شده است.

رستم پور گفت: پروژه‌های شاخص شهرستان شامل ۱۷ طرح مخابراتی، ۱۴ طرح برق رسانی، ۲ طرح آموزشی، چهار طرح بنیاد مسکن و چهار طرح جهاد کشاورزی است.

او یادآور شد: در حوزه گاز رسانی نیز ۱۵ پروژه شامل گازرسانی به شهرک آزادپور و بهداشت، گاز رسانی به روستای بیاندره و کوخ‌های اطراف این روستا و گاز رسانی به چند طرح صنعتی به بهره برداری میرسد.

فرماندار بانه اظهار داشت: به مناسبت آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان بانه ۱۶۶ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برنامه ریزی شده که به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این برنامه‌ها با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.