لیگ برتری شدن دختران هندبال استان سمنان

تیم هندبال بانوان ذغالسنگ البرز شرقی شاهرود برای اولین بار در تاریخ هندبال استان سمنان توانست لیگ برتری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مریم رضائیان رییس هیات هندبال استان سمنان گفت: پیروزی تیم زغال سنگ البرز شرقی شاهرود در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک بانوان سبب شد تا برای نخستین بار هندبال بانوان استان سمنان دارای نماینده لیگ برتری باشد.

او با اشاره به برگزاری رقابت‌های مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک هندبال بانوان در شاهرود، ابراز داشت: تیم زغالسنگ البرز شرقی شاهرود توانست با نتیجه ۳۴ بر ۲۶کیهان پایش ملایر را شکست دهد و به لیگ برتر راه یابد.

او افزود: در دیگر بازی امروز تیم آتریسا تهران هم ۲۸ بر ۱۸ مقابل نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید و حریف تیم شاهرود در مرحله نهایی شد.

رقابت‌های لیگ دسته یک هندبال بانوان کشور از چهارم تا دهم بهمن با حضور ۱۲ تیم به میزبانی هیات هندبال شهرستان شاهرود و در سالن‌های فجر و حجاب دانشگاه صنعتی شاهرود در حال برگزاری است. صنعت مس پاریز، آتریسا تهران، زغال سنگ البرز شرقی شاهرود، همیاری ارومیه، ریف اصفهان، اورانیا شهرداری پیشوا، نفت و گاز گچساران، کیهان پایش ملایر، سما یزد، نام آوران نوشهر، شیشه قزوین و لوله گستر اسفراین به میزبانی تیم زغال سنگ البرز شرقی تیم‌های حاضر در این مسابقات بودند.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: هندبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.