سوت قطار در مرز خسروی سه سال دیگر شنیده می شود

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از رسیدن قطار به مرز خسروی تا سه سال دیگر در صورت تامین اعتبار خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهرداد سالاری معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اتصال کرمانشاه به شبکه ریلی گفت : در حال حاضر تمرکز بر رساندن راه آهن به مرز خسروی است تا بتوانیم از آنجا به خانقین و از خانقین به سوریه و بندر لاذقیه متصل شویم و با این کار کرمانشاه می‌تواند به شبکه بین المللی ریلی هم متصل شود.

او گفت : در حال حاضر عمده تمرکز در این مسیر، تکمیل راه آهن کرمانشاه-اسلام آبادغرب است که زیرسازی آن ۶۰ درصد پیشرفت فیبزیکی دارد.

سالاری افزود: در مجموع پیشرفت فیزیکی در زیرسازی مسیر راه آهن کرمانشاه-خسروی ۲۰ است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: اگر تامین اعتبار به موقع صورت گیرد، مسیر کرمانشاه - اسلام آبادغرب تا یک سال دیگر و مسیر کرمانشاه - خسروی تا سه سال دیگر به بهره برداری می‌رسد.

سالاری ادامه داد: برای پیشبرد پروژه طبق برنامه ریزی صورت گرفته امسال به ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

او افزود: در سفر ریاست جمهوری ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد که درخواست افزایش آن تا ۷۰۰ میلیارد تومان را مطرح کرده و موافقت آن را گرفته ایم و امیدواریم بتوانیم با تخصیص این اعتبار که تا پایان تیرماه برای جذب آن فرصت است، پروژه را طبق برنامه پیش ببریم.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: در لایحه بودجه سال آینده ۸۵۰ میلیارد اعتبار برای این پروژه لحاظ شده، اما تا زمان تصویب لایحه بودجه در مجلس هیچ چیز قطعی نیست .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
با سلام
پروژه یک ساله که تعطیله و الانم پیمانکار محترم که قرارگاه خاتم الانبیا میباشد کلیه ی ماشین آلات و ادوات خود را به پروژه های دیگر انتقال داده و این پروژه به صورت مطلق تعطیل است. از دو سال پیش تا کنون بیش از 400 نفر در این پروژه کار خود را از دست داده اند. و افراد دیگر هم با نصف حقوق یا حداقل مزایا مشغول به کارند... تعطیلی این پروژه زیانهای زیادی به بخشهای اجراشده ی بلا استفاده و نیمه کاره هم وارد کرده و خواهد کرد.
آخرین اخبار