سقف پذیرش در تالار‌های پذیرایی ۵۰ نفر است

رئیس گروه سلامت محیط مرکز بهداشت خراسان رضوی گفت: سقف پذیرش در تالار‌های پذیرایی دارای مجوز در شهر‌های زرد و آبی ۵۰ نفر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد باباخانی رئیس گروه سلامت محیط مرکز بهداشت خراسان رضوی گفت: مجوز فعالیت تالار‌ها و هتل‌هایی دارای محل برگزاری مجالس، در شهر‌های زرد و آبی صادر شده و سقف پذیرایی در هر سالن ۵۰ نفر است، اما نظر اتاق اصناف درصدی و بر مبنای فضا است و اختلاف نظر در این خصوص وجود دارد.

او افزود: با مواردی که بیشتر از ۵۰ نفر مهمان داشته باشند هم با مسئول تالار و هم با میزبان آن مجلس برخورد می‌شود.

رئیس گروه سلامت محیط مرکز بهداشت خراسان رضوی ادامه داد: تاکنون ۱۰ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۰ در خصوص تخلفات تالار‌ها داشته ایم که تمامی آن‌ها پیگیری شده و تذکر لازم به خاطیان داده شده است.

باباخانی بیان کرد: همچنین در رابطه با مابقی مکان‌ها نظر وزارتخانه این است که برگزاری مجالس در رستوران‌ها، هتل‌های فاقد محل مناسب و دیگر مکان‌ها ممنوع است؛ همچنین در بحث منازل هم نیرو‌های ناظر ما که در طرح شهید سلیمانی فعال هستند با همکاری نیروی انتظامی برخورد لازم را با خاطیان دارند.

بیشتر بخوانید


او با بیان این نکته که در روستا‌ها باید برگزاری مراسم‌ها طبق دستورالعمل‌ها باشد و قانون آن تفاوتی با شهر‌ها ندارد، تصریح کرد: عمده نگرانی‌ها در خصوص برپایی محافل و مجالسی است که در چادر‌های عشایری برگزار می‌شود و متأسفانه در این مجالس تعداد زیادی مبتلا و فوتی کرونایی داشته‌ایم که در این خصوص میزبانان باید توجه ویژه در جهت حفظ سلامت خود و مهمانانشان داشته باشند.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.