کمک دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی مردم و خیرین سمنان در قالب طرح مواسات به محرومان

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان از کمک دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی مردم و خیرین این استان در قالب طرح مواسات خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم (عج) استان سمنان در نشست هماهنگی طرح شهید سلیمانی گفت: ۶۰ هزار خانواده نیازمند در استان سمنان شناسایی شدند و تاکنون مردم و خیرین این استان بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به رزمایش مواسات کمک کردند.

او با اشاره به توزیع بیش از ۵۲ هزار سبد معیشتی در مرحله سوم مواسات بین مردم استان سمنان اظهار داشت: فعالیت بیش از ۵۰۰ پایگاه مقاومت بسیج به عنوان پایگاه‌های سلامت و فعالیت بیش از ۶۰ کارگاه تولید ماسک از اقدامات این استان در ایام شیوع ویروس کرونا بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان متذکر شد: در طرح شهید سلیمانی همکاری مردم و بسیجیان و دانشگاه‌های علوم پزشکی منجر به کاهش تعداد فوتی و بستری بیماران کرونایی در استان سمنان شده است.

معاون سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج کشور نیز در این نشست هم گرایی و هم افزایی در طرح شهید سلیمانی را یادآور شد و گفت: این هم افزایی در استان سمنان نیز به خوبی وجود دارد.

چشمی افزود: سازمان بهداشت جهانی برای کشور ایران فوت بیش از هزار نفر را در این ایام پیش بینی کرده بود که خوشبختانه با اجرای طرح شهید سلیمانی در حال حاضر تعداد فوتی‌ها به کمتر از ۱۰۰ رسیده است.

او افزود: شواهد نشان می‌دهد که میزان مرگ و میر و بیماران بستری ناشی از کرونا پس از اجرای طرح شهید سلیمانی حدود ۸۰ درصد کاهش یافته است.

۹۳۰ تیم برای مقابله با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در استان سمنان سازماندهی شده است.

انتهای پیام / گ 

 

برچسب ها: سپاه ، رزمایش مواسات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.