پیام تسلیت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برای درگذشت حجت الاسلام مظلومی

سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد مظلومی را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد مظلومی را تسلیت گفت.

 متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم بزرگوار و روحانی فرهیخته جناب حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد مظلومی موجب تاثر و تالم فراوان گردید. این عالم پارسا با حضور موثر در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و به خصوص قرآنی کشور، در طول عمر با برکت خود منشاء خدمات ارزنده‌ای بودند و نام بسیار نیکی از خود برجا گذاشتند.

معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دبیر کمیته دین و جامعه اطلاعاتی کمیسیون حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی، همکاری با بخش حدیث مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، همکاری در مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، عضویت در دوره اول شورای عالی فضای مجازی، همکاری در تولید نرم‌افزار‌های «نورالجنان»، «جامع‌الاحادیث» که به همین دلیل نیز توسط مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان خادم القرآن انتخاب شد، بخشی از خدمات ارزشمند آن مرحوم بود.

حجت الاسلام و المسلمین مظلومی از ارادتمندان و محبان مخلص اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام، بود که در راه ترویج و نشر فضایل و مناقب ائمه اطهار علیهم السلام تلاش کوشش فراوان داشت.

بی شک فقدان این خادم‌القرآن و اندیشمند متواضع و متخلق به اخلاق اسلامی که در راه اعتلای اسلام، انقلاب و قرآن تلاش و مجاهدت فراوان کردند، ضایعه‌ای بزرگ و جبران نشدنی است.

اینجانب فقدان این عالم وارسته را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و خانواده معزز و محترم آن مرحوم و همه علاقمندان و دوستداران ایشان تسلیت عرض می‌کنم و برای آن روحانی مجاهد از درگاه خداوند متعال علو درجات و همجواری روح مطهرش با شهدا، صدیقین و اولیاء الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
سعید رضا عاملی
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار