مدیر برنامه‌ریزی و توسعه پتروشیمی کارون گفت: حوزه برنامه‌ریزی و توسعه در صنعت پتروشیمی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده که نیازمند توجه مدیران ارشد در جهت بهره‌گیری از رویکردهای مدرن است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد حمیدی مدیر برنامه‌ریزی و توسعه پتروشیمی کارون گفت: حوزه برنامه‌ریزی و توسعه در صنعت پتروشیمی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که نیازمند توجه خاص مدیران ارشد در جهت بهره‌گیری از رویکرد‌های مدرن، بهره‌مندی از تفکر استراتژیک و ایجاد یکپارچگی در کلیه سطوح سازمانی در پیاده‌سازی این سیستم‌ها است.

او بیان داشت: این شرکت به‌عنوان مدافع لقب برترین و بیشترین دارنده ایزو‌های جهانی در صنایع پتروشیمی کشور موفق شد تا بازهم در انجام فرآیند ممیزی خارجی IMQ سربلند خارج‌شده و با پیاده‌سازی آخرین ورژن استاندارد‌ها در این شرکت و در فرآیند ممیزی مراقبتی همانند سال‌های اخیر با سربلندی به‌عنوان دارنده مجموعه ایزو‌ها رخ‌نمایی کند.

حمیدی بیان داشت: در مبحث مدیریت کیفیت استاندارد ISO ۹۰۰۱ به‌عنوان مشهورترین و محبوب‌ترین استاندارد جهانی شناخته می‌شود که تا چندی پیش نسخه سال ۲۰۰۸ آن در شرکت پیاده‌سازی شده بود و در حال حاضر در پتروشیمی کارون از نسخه ۲۰۱۵ که آخرین ورژن آن و مبتنی بر ریسک است استفاده می‌شود.

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه پتروشیمی کارون ادامه داد: استاندارد ISO ۲۹۰۰۱ به‌عنوان استاندارد تخصصی مدیریت کیفیت در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نیز در این شرکت استقرار داده‌شده تا نگاه تخصصی به موضوع کیفیت در سازمان بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

این مقام مسئول گفت: استاندارد‌های دیگری که موفق به پیاده‌سازی آن در پتروشیمی کارون شده‌ایم استاندارد ISO ۵۰۰۰۱ است. این استاندارد دربرگیرنده الزامات اجرا، نگهداری و بهبود سیستم مدیریت انرژی است و تأثیر بسزایی در کاهش هزینه‌های انرژی مصرفی و قیمت محصول نهایی دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.