معرفی ۶ شهرستان سبز در لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: به مناسبت دهه فجر ۶ شهرستان در این استان بعنوان شهرستان سبز معرفی شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،کرم گودرزی،مدیرعامل شرکت گاز لرستان  بیان کرد: تاکنون شهرستان‌های خرم‌آباد، دورود، بروجرد، کوهدشت، سلسله و ازنا در استان در لیست شهرستان‌های سبز قرار گرفته اند.

او با بیان اینکه با گازرسانی چند روستا در استان بزودی لرستان بعنوان استان سبز معرفی خواهد شد، اظهار کرد: در سال جاری ۱۸۵ روستا و ۲۴۹ واحد صنعتی و تولیدی در استان گازرسانی شده است.

گودرزی ادامه داد: به مناسبت دهه فجر ۸۳ روستا و ۱۰۹ واحد صنعتی و تولیدی در استان از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

او با اشاره به راه اندازی پویش سبز گازرسانی در استان همزمان با سراسر کشور اضافه کرد: خوشبختانه امسال برخلاف شیوع گسترده ویروس کرونا تمام طرح‌های گازرسانی استان بدون وقفه اجرا شدو استان در زمینه گازرسانی در سطح کشوری عملکرد مطلوبی داشته است.

گودرزی با اشاره به اینکه ضریب نفوذ گازرسانی شهری و روستایی استان بیش از ۹۵ درصد است ادامه داد: در بخش گازرسانی روستایی نیز ۲ هزار و ۳۶۳ روستای واجدشرایط گازرسانی در استان وجود دارد که از این تعداد حدود یک هزار و ۸۲۱ روستا گازدار است و ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی لرستان حدود ۹۰ درصد است.

او افزود: در حال حاضر ۵۵۸ هزار مشترک گاز در بخش‌های صنعتی، خانگی، تجاری استان وجود دارد که از این مجموع ۵۲۸ هزار مشترک خانگی، یک هزار و ۸۳۷ مشترک صنایع، ۵۲ ایستگاه سی ان جی و مابقی مشترکان نیز تجاری و عمومی هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار