روسای انجمن‌های ۵ رشته ورزشی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب شدند

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با صدور احکام جداگانه ای، روسای انجمن‌های ۵ رشته ورزشی این فدراسیون را منصوب کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، هادی بشیریان (رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی)  روسای انجمن‌های ترای اتلون (ورزش سه گانه) تکواندو، شمشیربازی، تیراندازی با کمان و دو و میدانی این فدراسیون را منصوب کرد. فضل الله باقرزاده به عنوان رئیس انجمن شمشیربازی، مهدی گودرزی به عنوان رئیس انجمن ترای اتلون (ورزش سه گانه)، غلامرضا شعبانی بهار به عنوان رئیس انجمن تیراندازی باکمان، اصغر رحیمی به عنوان رئیس انجمن تکواندو و روح الله دایی به عنوان رئیس انجمن دو ومیدانی منصوب شدند.

در احکام بشیریان خطاب به روسای انجمن‌های تکواندو، دو و میدانی، شمشیربازی و تیراندازی با کمان و ترای اتلون (ورزش سه گانه)، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی آمده است:

نظر به اهمیت و جایگاه ورزش دانشجویی و تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت رئیس انجمن فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و برنامه ریزی‌های لازم از ظرفیت‌های دانشگاهی و مشارکت و همفکری با متخصصان و کارشناسان شاهد گسترش و ارتقاء این رشته ورزشی در دانشگاه‌ها باشیم


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار