رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین:

وزارت ورزش و جوانان به تمامی تعهدات خود عمل کرده است

اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در حاشیه اختتامیه لیگ برتر والیبال نشسته مردان، توضیحاتی داد.

سید محمد شروین اسبقیان، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بیست و یکمین دوره از مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان اظهار کرد: خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزار هستیم که در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، دور پایانی مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته را به میزبانی باشگاه عقاب نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار کردیم.

او در ادامه گفت: با حمایت‌های خوبی که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک از رشته والیبال نشسته داشته‌اند و همچنین با حمایت‌های حامی مالی این رقابت ها، به لطف خدا مسابقات به نحو شایسته‌ای با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و با اخذ تست pcr از تمامی بازیکنان برگزار شدند.

مسابقات لیگ برتر، بازیکنان را برای مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌کنند

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین درباره بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو افزود: ما مسابقات پارالمپیک توکیو را در پیش داریم و مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته در جهت آماده سازی بهینه ورزشکاران برای حضور پر قدرت در پارالمپیک توکیو برگزار شدند.

وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک از ورزشکاران حمایت می‌کنند

اسبقیان درباره کم و کیف حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک از رشته والیبال نشسته، گفت: تمام اردو‌های ما تا این جای کار تشکیل شده اند و یک دوره هم اردو‌ی والیبال نشسته را برگزار کردیم؛ اما چون علاقه‌مند به برگزاری مسابقات لیگ برتر بودیم، قطعا قرار گرفتن بازیکنان ما در کوران مسابقات به جهت آماده سازی برای حضور پر قدرت در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تاثیر گذار خواهد بود.

او در پایان تاکید کرد: کمیته ملی پارالمپیک تمام هزینه‌ اردو‌های تیم‌های والیبال نشسته را پرداخت کرده و وزارت ورزش و جوانان تمام تعهداتی که در تفاهم نامه داشته را عملیاتی کرده است. ما تا کنون هیچ مشکل مالی در راستای برگزاری اردو‌های پارالمپیک و برگزاری مسابقات نداشته‌ایم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار