آغاز طرح بازرسی ویژه نوروزی از بازار کهگیلویه و بویراحمد

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح بازرسی ویژه روزهای پایانی سال و نوروز از بازار استان اجرا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، روح الله باقری معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این طرح که از دیروز آغاز شده و تا ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ ادامه دارد، نظارت و بازرسی از بازار استان تشدید می‌شود.
 
باقری افزود: هدف از اجرای این طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان، جلوگیری از افزایش خودسرانه قیمت‌ها و التهاب بازار در روز‌های پایانی سال و همچنین ایام نوروز است.

او بیان کرد: این طرح  با ابلاغ سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده سازمان تامین اجتماعی کشور برای تامین و توزیع به موقع کالا‌های اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم در استان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز است.
 
باقری گفت: این بازرسی‌ها به صورت مداوم و شبانه روزی در همه‌ی شهرستان‌های استان با حضور بازرسان اجرا و با متخلفان و گران فروشان برخورد جدی و بازدارنده می‌شود.
 
او افزود: در شهر‌ها و مناطقی که اتاق اصناف اداره صمت و تیم بازرسی وجود ندارد گرو‌های بازرسی سازمان صمت استان به صورت مستقیم  بازرسی و نظارت می‌کنند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.