دیدار اعضای فراکسیون ورزش و زنان مجلس با ورزشکاران تیر اندازی با کمان

اعضای فراکسیون ورزش و زنان مجلس شورای اسلامی با حضور در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان، با ورزشکاران این رشته دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: جزء معدود فدراسیون‌هایی هستیم که اعزام‌ها به صورت متوازن بین زنان و مردان بوده اند و بدون استثنا زنان هم در اعزام‌ها حضور دارند.

او در ادامه افزود: از ۱۵ شهریور اردو‌ها با رعایت شیوه نامه ها و در شهر‌های مختلف در حال برگزاری هستند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان خاطرنشان کرد: پنجشنبه یا شنبه برای اولین بار خوابگاهی که آرزوی ورزشکاران بوده است، افتتاح می‌شود تا دغدغه ورزشکاران بر طرف شود. از سلطانی‌فر و معاونان او تشکر می‌کنم. کمیته المپیک در ۹ ماه اول سال، صد در صد بودجه را پرداخت کرد و برای تجهیزات نیز قول کمک داده است.

تقی‌زاده، معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان نیز یادآوری کرد: امروز بخشی از ورزش کشور که برای المپیک و پارالمپیک آماده می‌شوند را دیدید. آن‌ها با حق و حقوق ناچیز کار‌های بزرگی را انجام می‌دهند و این یکی از مفاخر ما است که پرچم ایران را به اهتزاز در می‌آورند.

زهرا نعمتی نیز به نمایندگی از ورزشکاران در این دیدار گفت: خوشحالیم که زنان موفقی در کشور داریم که روشنگر راه ما هستند. در گذشته هم عزیزان زیادی از فراکسیون زنان از اردو‌ها دیدن کرده اند که برخی از وعده‌های آن‌ها عملی شدند و برخی نشدند. امیدوارم تاثیر حضور شما را ببینیم و اتفافات خوبی بیفتند. ورزش زنان همواره مظلوم بوده است. در دنیا نیز همین طور است و می‌بینیم که کمیته بین‌المللی المپیک برای حضور بانوان تبصره قرار می‌دهد.

او در ادامه افزود: زنان ما با حجاب و شرایطی که وجود دارد؛ علاوه بر تبلیغاتی که در جهان دارند باعث شادی زنان کشورمان می‌شوند.

او درخواست کرد ردیف بودجه مجزایی برای زنان در نظر گرفته شود.

نعمتی خاطرنشان کرد: اگر در رشته‌ای مثل تیراندازی با کمان، زنان برای حضور تشویق شوند؛ می‌تواند یک نقطه امید باشد.

در پایان این بازدید فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: من هم معتقدم ورزش ما مظلوم است. با مدال المپیک می‌توانیم انسجام ایجاد کنیم. اگر به دنبال راه میان بر هستیم که ایران را در جهان مطرح کنیم، باید به ورزش توجه کنیم. بی هزینه‌ترین راه برای معرفی ایران سرمایه گذاری روی ورزش است.

او افزود: ورزش مظلوم و مظلومیت ورزش بانوان مضاعف است. هر چه از دستمان بر بیاید در فراکسیون ورزش و فراکسیون زنان انجام می‌دهیم. قول می‌دهیم هر آن چه در چارچوب قانون است را برای ورزش انجام دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار