شبکه دیتای خانگی مشترکان باغملک در مسیر توسعه/ پهنای باند ۲ برابر شد

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از افزایش ۲ برابری پهنای باند با هدف توسعه و ارتقای شبکه دیتای مشترکان خانگی شهرستان باغملک و توابع آن خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: توسعه و ارتقای دیتای خانگی مشترکان Adsl با برقرار کردن لینک دوم GE و افزایش ۱۰۰ درصدی پهنای باند به منظور ارائه خدمات مطلوب برای جلب رضایت مردم و با هدف پاسخگویی به نیاز‌های ارتباطی و مخابراتی مشترکان انجام شده است.

او با بیان اینکه با ارتقا و توسعه شبکه دیتا در شهرستان باغملک، مشترکان از خدمات اینترنت خانگی مطلوب و با سرعت‌های بالا بهره‌مند شدند، افزود: توسعه بستر‌های مخابراتی در همه حوزه‌ها به ویژه در حوزه شبکه دیتا عاملی برای کاهش هزینه ها، مدیریت زمان و انجام کار‌های روزمره مردم محسوب می‌شود که آمار بهره گیری مردم از این بستر بیانگر این مهم است.

فلاح زاده با اشاره به اینکه مخابرات منطقه خوزستان در همه حال با پایداری و توسعه ارتباطات ضمن آماده ارائه خدمات مطلوب، همه سعی و تلاش خود را بر حمایت، پشتیبانی و ارائه خدمات نوین مخابراتی به شهروندان در سطح استان متمرکز کرده است، بیان داشت: تعامل و همکاری مشتریان مخابراتی با این حوزه قابل تقدیر است و امیدواریم با تداوم این روند شاهد پیشرفت و توسعه شبکه مخابراتی بیش از پیش در استان باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.