خط تولید آئودی e-tron GT ۲۰۲۵ + فیلم

آئودی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از رهبران جهان در زمینه خودرو‌های الکتریکی است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آئودی یکی از سازندگان خودرو است که اصولا سدان‌های به روز تولید می‌کند، اما در مقابل به نظر می‌رسد این برند توانایی تولید محصولات هیجان انگیز، کم حجم و جذاب را نیز دارد، کافی است نگاهی به RS ۷ و Q ۸ بیندازیم و این توانایی را در آن‌ها ببینیم.

آئودی e-tron اولین وسیله نقلیه تمام الکتریکی است و سرانجام امسال راهی جاده شد که پیش از این تقریباً همه رقبای اصلی آن و حتی برخی از رقبای غیرمتعارف، حداقل یک وسیله نقلیه الکتریکی داشته اند. علی رغم شروع دیرهنگام، آئودی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از رهبران جهان در زمینه خودروهای الکتریکی است و مدل‌های جدید EV را سریعتر از آنچه تصور می کنیم، راهی بازار می کند.

در جلسه سهامداران سالانه اخیر این برند، آئودی تأیید کرد که تا سال ۲۰۲۵ حداقل ۲۰ مدل خودرو کاملاً الکتریکی تولید خواهد کرد. نه تنها این بلکه در کل ۳۵ مدل دارای رانندگی الکتریکی خواهد بود. این بدان معناست که این خودروساز ۲۰ خودرو الکتریکی خالص و حدود پانزده هیبرید خواهد ساخت.

خط تولید آئودی e-tron GT ۲۰۲۵ + فیلم

به نظر می‌رسد آئودی e-tron GT یکی دیگر از کار‌های وحشی آئودی است، یک سدان برقی که با سرعت بالایی حرکت خواهد کرد. آئودی اطلاعات دقیقی از این خودرو منتشر نکرده است، اما به نظر می‌رسد از همان پیشرانه‌ای استفاده خواهد کرد که در آئودی GT ۲۰۲۱ استفاده کرده است.

خط تولید آئودی e-tron GT ۲۰۲۵ + فیلم

آئودی e-tron GT ۲۰۲۱، دارای دو موتور الکترونیکی است که توانی معادل ۵۹۰ اسب بخار را تولید می‌کنند که از طریق سیستم چهار چرخ متحرک Audi’s Quattro به جاده منتقل می‌شوند. یک سیستم شارژ ۸۰۰ ولت دارد، حدود ۲۰ دقیقه طول می‌کشد تا باتری ۹۰ کیلووات ساعتی تا ۸۰ درصد برسد و با توجه به چرخه آزمایش اروپا برد رانندگی کمی کمتر از ۴۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود.

/انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار