گریه‌های شیخ حسین انصاریان بر پیکر برادرزاده‌اش + فیلم

ویدئویی از اقامه نماز حجت الاسلام انصاریان بر پیکر علی انصاریان و صحبت‌های او درباره امام حسین (ع) در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عصر روز چهارشنبه، خبری جامعه فوتبالی ایران را در شوک بزرگی فرو برد. خبر فوت علی انصاریان، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و همچنین باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال پس از چند روز دست و پنجه نرم کردن با ویروس منحوس کرونا، ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در سن ۴۳ سالگی همه مردم ایران و فوتبال دوستان در سراسر جهان را در اندوه فرو برد.

صبح پنجشنبه ۱۶ بهمن، مراسم تشییع و خاکسپاری این فوتبالیست، در بهشت زهرا برگزار شد و عموی او، حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان، بر پیکرش نماز خواند.


بیشتر بخوانید


ویدئویی در شب زیارتی امام حسین (ع) از صحبت‌های این واعظ اهل بیت درباره سیدالشهدا (ع) و نماز بر پیکر علی انصاریان در فضای مجازی منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
جالب بود نمیدونستیم عموی انصاریان بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
خدا بیامرزدش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
از هر کسی یه یادگاری در دنیا باقی می مونه، یادگاری علی انصاریان عشق به مادر بود. خانم فاطمه زهرا به واسطه این عشق خالصانه به مادرش، شفیعش باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
خدا رحتمشان فرماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
دلمون اتیش میگیره کاش این اتفاق برای علی نمیفتاد ، کاش بود با اون خندهای خاص و باحالش و بعدا میومد تعریف میکرد برای هممون چقدر سختی کشیده ،، من خیلی از دستت میخندیدم و برات حتما زیارت عاشورا میخونم چون تو روزایی که حالم خوب نبود خندهات و حرفات باعث خنده و حال خوبم میشد‌.‌‌.
روحت شاد...
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۰۰:۵۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
السلام علیک یا اباعبدالله (ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
واقعاً سخته
این روزها حال مردم جهان خوب نیست