سپاهان پیروز دربی نصف جهان

دربی اصفهان بین دو تیم سپاهان و ذوب آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه ۳ بر ۱ به سود سپاهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جدال حساس دو تیم سپاهان و ذوب آهن اصفهان از هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که سپاهان موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد همشهری خود بگذرد.


در این مسابقه که به‌دلیل نتایج هفته گذشته دو تیم به اوج و حساسیت خود رسیده بود ابتدا تیم سپاهان بود که توانست با شوت محمد محبی خیلی زود در دقیقه ۲ به دروازه ذوب آهن برسد.

در ادامه دو تیم فرصت‌هایی روی دروازه گردان و نیازمند ایجاد کردند، اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و با نتیجه یک بر صفر به‌سود سپاهان به پایان رسید.

رحمان رضایی که به نتیجه این دیدار نیاز شدیدی داشت شنانی و دشتی را در نیمه دوم به زمین مسابقه آورد. نویدکیا نیز با به زمین آوردن محمدرضا خلعتبری سرعتی سعی داشت در ضد حمله دروازه ذوبی ها را باز کند.

دقیقه ۷۸ بازهم این تیم سپاهان بود که دروازه ذوب آهن را گشود. دانیال اسماعیلی‌فر توانست دروازه تیم سابقش را باز کند و طلایی‌پوشان ۲ بر صفر از گاندو‌ها پیش بیفتند.

خیلی سریع این تیم ذوب آهن بود که به خود آمد و یک دقیقه بعد حسین شنانی با یک ضربه دیدنی اختلاف را به عدد یک رساند.
ذوبی‌ها که در دقایق پایانی این فصل هم گل می‌زدند و هم گل می‌خوردند بازهم طاقت نیاوردند و این روند ادامه پیدا کرد؛ یاسین سلمانی مهاجم جوان این تیم چند دقیقه پس از ورود به زمین موفق شد گل سوم تیمش را وارد دروازه ذوب آهن کند.

ذوب آهن اصفهان با تحمل پنجمین شکست فصل خود با ۱۱ امتیاز کماکان در رده چهاردهم جدول باقی‌ماند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.