شجاعیان: از درون تیم بسیار داغونی هستیم/ مشکل غذا و زمین تمرین داریم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: صدر جدول لیگ قرار داریم، اما از درون تیم بسیار داغونی هستیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش شجاعیان گفت: بازی امروز با برد همراه بود و رفته رفته روند مد نظر هواداران را در پیش خواهیم گرفت.

او درباره مشکلات مالی گفت: ما صدر جدول هستیم، اما از درون تیم بسیار داغونی هستیم. چندین هفته صدر جدول هستیم، اما هجمه روی ما بسیار است. به نظرم این هجمه‌ها لایق  تیم استقلال نیست و از هواداران می‌خواهم ما را حمایت کنند.

شجاعیان گفت: ما در هتل مشکل غذا داریم. مگر می‌شود تیم به این بزرگی فقط یک نوع غذا برای اعضای تیمش سرو کند؟ شاید یک بازیکن مجبور باشد فقط برنج خالی بخورد و گشنه بخوابد. زمین تمرین ما مشکل دارد. من به شخصه حرف دلم را زدم و مدیریت را خیلی وقت است ندیدم. از  یک ماه بیشتر است که مدیریت را ندیدم و فقط می‌خواهم دلیل این اتفاقات را به ما بگوید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۰۹:۵۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
پول دارند 10 میلیارد بدند بازیکن بخرد و قیمت بازیکنا رو چند برابر کنند حتی پول دارند دو برابر به بازیکن تیم رقیب بدند و بیارندش تو تیم خودشون حتی پول دارند برای باریای معمولی هم پاداش بدند و برای برد دبی وعده پاداش 900 میلیونی بدند اون وقت باور کنیم که پول غذا ندارند بدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
متاسفم واسه مدیرعامل باشگامون
آخرین اخبار