جدیدترین مدل تویوتا هایلوکس معرفی شد

شرکت تویوتا از خودرو هایلوکس AT35 به عنوان قدرتمندترین خودرو در مسیرهای ناهموار رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا هایلوکس در حال حاضر یکی از توانمندترین خودروها در نوع خود است، اما افراد در Arctic Trucks به دنبال یافتن خودرویی بهتر برای مسیرهای سخت هستند.


بیشتر بخوانید


اکنون Arctic Trucks روی آخرین نسخه هایلوکس کار کرده است که اوایل ژوئن سال گذشته اخبار آن را منتشر کرده بود. مدل AT35 با پشتیبانی تویوتا به عنوان یک مدل ۲/۸ لیتری دو کابین در سطح‌تر و تمیز Invincible X شروع می‌شود و پس از آن با چند تغییر به آفرود کامیون تبدیل می‌شود. به عنوان مثال فاصله آن تا زمین به میزان ۶۵ میلی‌متر (۲/۶ اینچ) افزایش می‌یابد در حالی که زاویه نزدیک شدن و خروج به ترتیب نه و سه درجه بیشتر می‌شود. این تغییرات پس از دستکاری قاب هایلوکس و قوس‌های داخلی امکان پذیر بود، در حالی که در بدنه نیز باید تغییراتی ایجاد کند. خودرو Arctic Trucks مجموعه چرخ‌های ۱۷ اینچی مخصوص خود را با لاستیک‌های پرطرفدار ۳۵ اینچی BFGoodrich KO2 All-Terrain مجهز کرد تا قابلیت‌های وانت را افزایش دهد.

رونمایی از جدیدترین مدل تویوتا هایلوکس

موارد جالب توجه دیگری نیز وجود دارد زیرا نسخه AT35 دارای سیستم تعلیق Bilstein به روز شده با فنرها و میراگرهای سفارشی در جلو، همراه با یک میله ضد غلتک اصلاح شده و میراگرهای عقب اصلاح شده با قیدهای گسترده است. این خودرو دارای ۴۰ میلی‌متر جلو و ۲۰ میلی‌متر بالابر تعلیق در مقایسه با نوع استاندارد تویوتا است. علاوه بر این دیفرانسیل جلو و عقب برای تحویل بهتر گشتاور اصلاح شده است.

رونمایی از جدیدترین مدل تویوتا هایلوکس

خودرو Hilux AT35 را می‌توان بیشتر از نمونه اصلی تویوتا با مجوز از یک میله ارتفاع عقب با یک گیرنده داخلی متمایز کرد.  نیرو از موتور چهار سیلندر توربودیزل ۲/۸ لیتری چهار سیلندر متناسب با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور کافی ۵۰۰ نیوتن متر (۳۶۹ پوند فوت) از ۱۶۰۰ دور در دقیقه بدست می‌آید. شایعاتی مبنی بر نسخه داغ توسعه یافته توسط Gazoo Racing برای استفاده در Ford Ranger Raptor منتشر شده است، اما وقتی این نسخه را ببینیم عرضه آن را باور خواهیم کرد. هزینه خرید ۲۰۲۱ هایلوکس AT35 که از قبل در نمایندگی‌های تویوتا در انگلیس موجود است، ۱۸۷۸۰ پوند (حدود ۲۵۷۰۰ دلار) به اضافه مالیات بر ارزش افزوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۴ تير ۱۴۰۱
دوج رام ram trx کمر تویوتا هایلوکس را شکست واقعا این رام یک غول به تمام معناست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام سردار آقایان. فرم درخواست ماشین تویوتا اتوماتیک را از کجا می توان تهیه نمایم تا بتوانم از شماها یک دستگاه را خریداری نمایم. مهدی زمانی ساکن شهر اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه هستم. گواهینامه پایه ۱ من دارم. گواهینامه پایه ۲ من توسط حضرت امام خمینی ره امضا شده است. به جهت پیام من به شماها ببخشید ببخشید.
Iran (Islamic Republic of)
صدر
۱۵:۵۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
تویوتا عالیه مخصوصا پرادو
Netherlands
شوماخررررر
۲۳:۲۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
چقد نصفه نیمس. بلد نیسین نزنین خب
آخرین اخبار