الاکلنگ بازی کشتار دام و قیمت گوشت بر جیب مردم/ قیمت گوشت قرمز به ۱۴۰ هزار تومان می‌رسد

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز از احتمال افزایش قیمت گوشت قرمز در آستانه نوروز به دلیل کاهش کشتار دام در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید اصغر حسینی بهارانچی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم‌مرغ اهواز در خصوص وضعیت قیمت گوشت قرمز در بازار گفت: اکنون که قدرت خرید مردم کم شده، کشتار دام نیز کاهش یافته است، اما اگر تقاضا بیشتر شود، کشتار نیز افزایش خواهد یافت.

او با بیان اینکه همین امر باعث افزایش قیمت گوشت قرمز به مبلغ هر کیلوگرم ۱۴۰ هزار تومان در آستانه نوروز خواهد شد، افزود: اعلام افزایش میزان تولید دام از سوی دامداران و تعاونی‌های دام اشتباه است، زیرا خرید گوشت قرمز به میزان کم از سوی مردم، باعث افزایش تعداد دام‌ها شده است.

حسینی‌بهارانچی بیان داشت: از سوی وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی اعلام شده است که ۱۰ درصد از دام تولیدی کشور قابل صادر شدن است، اما پس از اجرای این طرح، این میزان مطمئناً به بالای ۵۰ درصد نیز خواهد رسید که بر قیمت گوشت در بازار داخل تاثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
یعنی چی آخه؟ یکبار میگید اضافه تولید میشه و بیش از نیازه، حالا میگید افزایش قیمت، تکلیف خودتون و مردم رو روشن کنید که بدونیم از الان وام بگیرن فقط واسه خرید گوشت و مرغ