رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور؛

نیروی هوایی در عمل به راهبرد قوی شدن پیشرو است

سردار جلالی با صدور پیامی روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در پیامی خطاب به امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۱۹ بهمن‌ماه، روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. در پیامرئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور آمده است:

"برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده

فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات وافره

بدون شک یکی از موثرترین رخدادها در پیروزی انقلاب، انتشار تصویر پرمعنای بیعت همافران نیروی هوایی با امام خمینی (ره) در 19 بهمن ماه 1357 است؛ واقعه‌ای اعجاب انگیز و ماندگار در تاریخ حوادث انقلاب اسلامی. نیروی هوایی ارتش که در دوران رژیم گذشته، قرار بود گوش به فرمان آمریکا باشد پیشگام انقلاب شد و با شنیدن ندای آزادی خواهی به آغوش ملت بازگشت.

در سال های پس از انقلاب اسلامی نیز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، همواره همان راهبردی را در دستور کار قرار داد که از 19 بهمن ماه 57 آغاز کرده بود؛ تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها. این تفکر و روحیه‌ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر مجموعه و جامعه ایمانی حاکم شود، افراد آن مجموعه با عزم راسخ، به قله‌های افتخار دست خواهند یافت.

اکنون و در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیروی هوایی که روزگاری توسط غربی‌ها تجهیز شده و کاملا وابسته بود، به رغم تحریم‌‎های ظالمانه، علاوه بر تعمیر و بازسازی جنگنده‌ها و هواپیماها، طراحی و ساخت جنگنده ها و تسلیحات مدرن را نیز عملیاتی کرده است.

به جرات می‌توان گفت؛ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی جزو پیشروترین نیروهای مسلح در عمل به راهبرد حکیمانه رهبری مبنی بر «قوی شدن» است.

یاد و خاطره بابایی‌ها، ستاری‌ها، اردستانی‌ها و همه شهدای حماسه‌ساز نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس که در ارتقای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران نقشی آفرینی کردند و با رشادت و دلاورمردی‌های خود بر تن دشمن لرزه انداختند گرامی باد.

حماسه ماندگار 19 بهمن ماه را به حضرتعالی و تک تک کارکنان خدوم و خانواده‌های بزرگوار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما عزیزان را در راه دفاع از کشور و انقلاب خواستارم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی"


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار