هاشمی در جمع خبرنگاران؛

برای شرکت در انتخابات هنوز قانع نشدم/ طرح سوال از شهردار منتفی شد

رییس شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر بحث سوال از شهردار منتفی شده، نگران نباشید اتفاقی رخ نمیدهد.

به گزارش  خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه هم اندیشی امروز ساعت ٧/٣٠ صبح با حضور شهردار تهران و معاونان برگزار شد.

وی ادامه داد: اعضای شورای شهر تا به امروز ٨٣٣ تذکر به شهرداری و ادارات دیگر در کشور ارائه دادند که حدود ٧٠٠ مورد آن مربوط به خودِ شهرداری است که به ٥٠ نمونه از آن پاسخی داده نشده است.

وی ادامه داد: یک پیشنهادی هم امروز دادیم مبنی بر اینکه تذکرات بیش از پیش پیگیری شود و به مردم روند پیگیری این تذکر اعلام شود.

هاشمی بیان کرد: در حال حاضر بحث سوال از شهردار منتفی شده است، نگران نباشید اتفاقی رخ نمیدهد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز صحن یک فوریت طرح پسماند، طرح ساماندهی شرکت‌های دانش بنیان و همچنین لایحه گردشگری طرح تفصیلی مطرح شد که به تصویب رسید.

هاشمی افزود: درباره واگذاری ساختمان‌های بهاران میان شهرداری، بهزیستی و استانداری اختلافاتی پیش آمده و بحث این است که وقتی واگذاری اتفاق می‌افتد به صورت مناسب و خوب مدیریت نمی‌شود یا در جهت اهداف دیگری مورد استفاده قرار می‌گیرد که هنوز به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم.

رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: طبیعتا هر سال نزدیک اسفند ترافیک افزایش پیدا می‌کند که به نظرم من ستاد کرونای تهران باید به این موضوع حساس و برای حل ترافیک آخر سال فکر شود.

وی گفت: برخی از اصناف و اداره‌ها باید در آخر سال تعطیل شوند و در صورت امکان دورکاری کنند تا آخر سال شاهد افزایش کرونا در سطح شهر و کشور نباشیم.

هاشمی با اشاره به عدم همکاری شهرداری در موضوعاتی که موظف به ارائه لوایح بوده است، گفت: اخیراً شهرداری با جدیت بیشتری مسائل را دنبال می‌کند و ارتباط شهرداری و شورای شهر در خصوص لوایح خوب است.

وی تاکید کرد: هنوز برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر قانع نشدم و امیدوارم قانع نشوم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار