فرود مرگبار مرد در حال خودکشی روی کالسکه نوزاد!

فرود مرگبار یک شهروند روس از طبقه هفدهم آپارتمان روی کالسکه یک نوزاد فاجعه آفرید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرود مرگبار یک شهروند اهل روسیه روی کالسکه، مرگ دردناک یک نوزاد ۴ ماهه را رقم زد. این مرد که هویتش اعلام نشده به قصد خودکشی خود را از طبقه هفدهم یک آپارتمان به پایین پرتاب کرده بود که در زمان سقوط دقیقا روی کالسکه این کودک فرود آمد.


بیشتر بخوانید


«ایلیا» به همراه مادرش در حال عبور از خیابان بودند که این اتفاق رخ داد. در این حادثه این مرد به همراه این کودک کشته شدند. این اتفاق تلخ روز پنجشنبه و در جنوب غربی شهر «ورونژ» روسیه رخ داد.

سقوط مرگبار مرد در حال خودکشی روی کالسکه نوزاد!

در تصاویری که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است، مادر به همراه کودک خود در حال عبور از مقابل آپارتمان هستند. او سپس به سمت چپ برگشته و تصمیم می‌گیرد از عرض خیابان عبور کند. در همین لحظه ناگهان این مرد روی کالسکه فرود آمده و یک تراژدی رقم می‌خورد. بنا به گزارش پلیس این مرد در محل حادثه و کودک ۵ ماهه نیز در داخل آمبولانس اورژانش جانشان را از دست دادند.

سقوط مرگبار مرد در حال خودکشی روی کالسکه نوزاد!

تیم اورژانس پزشکی پس از حضور در محل حادثه قصد انتقال کودک به بیمارستان را داشتند که کودک در داخل آمبولانس جانش را از دست داد. تیم اورژانس به مادر کودک که فرزندش به شکلی وحشتناک در مقابل چشمانش جان سپرد، آرامبخش تزریق کردند. پلیس محلی روسیه هنوز در مورد این حادثه اظهارنظر نکرده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

سقوط مرگبار مرد در حال خودکشی روی کالسکه نوزاد!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
خجالت بکش پیرمرد دست نوه نتیجه ات رو بگیر ببر پارک
آخرین اخبار