بسته حوادث؛

کشف ۱۰ تن کودشیمیایی قاچاق در "هرسین" / ۹ تن آرد قاچاق در اسلام آبادغرب کشف شد

فرمانده انتظامی هرسین از کشف ۱۰ تن کودشیمیایی قاچاق در این شهرستان به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی عزیزیان فرمانده انتظامی هرسین گفت : پس از اطلاع ماموران انتظامی "هرسین" از دپوی مقدار زیادی کودشیمیایی قاچاق در این شهر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل نگهداری کودشیمیایی قاچاق در یکی از محلات حاشیه‌ای "هرسین" شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی هرسین افزود: در این بازرسی ۱۰ تن کودشیمیایی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۶۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

عزیزیان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی وی به دستگاه قضائی خبر داد و افزود: انبار محل نگهداری محصول قاچاق نیز پلمب شد.

کشف ۹ تن آرد قاچاق در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۹ تن آرد قاچاق در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا یاری افزود: ماموران کلانتری ۱۲ اسلام آبادغرب حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در جریان بازرسی‌های انجام شده ۹ تن آرد قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۴۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

یاری از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

مصالحه ۸۲ درصدی پرونده‌ها در کلانتری‌های گیلانغرب

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب از مصالحه ۸۲ درصدی پرونده‌های تشکیل شده در کلانتری‌های شهرستان توسط کارشناسان مشاوره خبر داد.

منصور محمدی گفت: در ۱۰ ماهه اول امسال ۶۴۰ پرونده به واحد‌های مشاوره کلانتری درون شهری شهرستان گیلانغرب ارجاع داده شده است.

او افزود: با تلاش کارشناسان مشاوره و مددکاری دوایر اجتماعی کلانتری‌ها بیش از ۸۲ درصد از پرونده‌های ارجاعی منجر به صلح و سازش بین طرفین شده است.

این مقام انتظامی گفت: موضوعات مشکلات خانوادگی، حقوقی، نزاع و درگیری به ترتیب بیشترین پرونده‌های ارجاعی به واحد مشاوره مستقر در این کلانتری‌ها را تشکیل می‌دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار