پوشش ۸۹ در صدی شبکه شاد در شهرستان نهاوند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند از محرومیت ۱۱ درصد دانش‌آموزان نهاوندی از شبکه شاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدحسین دارایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با بیان اینکه  در شهرستان نهاوند ۱۱ درصد از دانش آموزان جزء شبکه شاد نیستند گفت:  ۱۱۰ گوشی هوشمند با مشارکت خیرین فرهنگی و خیرین شهرستان به دانش آموزان فاقد گوشی اهداء شده است.

او  با بیان اینکه ۸۹ درصد دانش آموزان در شهرستان نهاوند عضو شبکه شاد هستند، افزود: ۱۱ درصد از دانش آموزان سطح شهرستان هم از این شبکه محروم هستند که از این میزان، ۴۱ درصد آن‌ها در مدارس کم جمعیت روستایی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی آموزش حضوری دریافت کرده اند، ۵۱ درصدشان از رسانه آموزش دیده اند و ۸ درصد از بسته آموزشی استفاده کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با بیان اینکه آموزش و پرورش دستگاهی انسان‌ساز با اهداف آموزشی و تربیتی است، اظهار کرد: کرونا از سویی که سلامت شهروندان را به خطر انداخت و تهدید بود و از سویی سبب شد آموزش‌ها و موارد جدید و نویی را تجربه کنیم که از جمله آن شبکه شاد است.

دارایی با اشاره به اینکه ۴۵ روز قبل از آغاز سال تحصیلی برگزاری کارگاه‌های آموزشی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای همکاران فرهنگی به منظور استفاده حداکثری از شبکه شاد داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: ۱۱۰ دستگاه گوشی هوشمند یا تبلت برای دانش آموزان فاقد گوشی با مشارکت خیرین خریداری و اهداء شده و بخشی از عدم حضور در شبکه شاد به علت دسترسی نداشتن به اینترنت بوده است.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش نهاوند رتبه برتر و اول پروژه مهر را در استان کسب کرده است، گفت: اجرای شش مرحله رزمایش مؤمنانه با حمایت نماینده مردم در مجلس، سپاه ناحیه نهاوند و فرماندار نهاوند، کسب ۲۰ رتبه زیر ۱۰۰۰ در کنکور سراسری و کسب ۹ رتبه کشوری و استانی در پژوهش‌سرا‌های علمی و آموزشی از جمله اقدامات آموزش و پرورش شهرستان بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه تمام تلاش مجموعه آموزش و پرورش بر این امر بوده که هیچ دانش آموزی از آموزش بی نصیب نشود، ادامه داد: چاپ ۱۳۸ مورد کتابچه آموزشی برای دانش آموزان فاقد گوشی هوشمند، تحویل ۱۰۰ دستگاه صندلی جدید، مقاوم‌سازی و تعمیر و تجهیز کامل دو ساختمان و اهدای لوزام‌التحریر به بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز از دیگر اقدامات بوده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.