۱۳۳ واحد متخلف کرونایی پلمب شدند/ ارسال بیش از ۳۶ هزار پیامک برای رانندگان بی توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی

نیروی انتظامی از پلمب ۱۳۳ واحد متخلف به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی در روز دوشنبه، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نیروی انتظامی در تشریح عملکردش در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز دوشنبه ۲۰ بهمن ماه اعلام کرد که در این روز ۳۶۴۷ تن از ماموران خود را برای اجرای طرح در ۱۹۵۸ نقطه از کشور به کار گرفته است.

این ماموران با اقدامات خود منجر به کاهش یک درصدی تعداد تردد خودرو‌ها نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل شدند. همچنین به رانندگان ۱۴ هزار و ۵۸۲ دستگاه خودروی سواری نیز تذکر لسانی داده شده و از ادامه سفر راننده و مسافران ۹ هزار و ۵۶۸ دستگاه خودرو جلوگیری شده و آنان به مبدأ خود بازگشت داده شده‌اند.

در زمینه اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف نیز از ۷ هزار و ۷ واحد صنفی در روز دوشنبه بازدید شده که به ترتیب منجر به صدور تذکر و صورتجلسه برای ۳ هزار و ۶۷۸ و ۸۳۹ واحد و پلمب ۱۳۳ واحد متخلف شده است.


بیشتر بخوانید


در موارد اعمال قانون نیز در روز گذشته ۵۱ هزار و ۶۶۲ خودرو در طرح محدودیت تردد شبانه جریمه شدند و ۸۵۱ دستگاه خودرو در مناطق نارنجی مورد اعمال قانون قرار گرفتند و در منطقه قرمز هیچ جریمه‌ای نداشتیم.

در روز گذشته، ۳۶ هزار و ۲۲۹ پیامک هم از سوی پلیس به رانندگان متخلفی که محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های کرونایی را رعایت نکرده بودند، ارسال شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار