تولید، سرمایه گذاری و اشتغال بیشترین مطالبات اجتماعی مردم کاشان

استاندار اصفهان گفت: بیشترین خواسته و مطالبات مردم کاشان غیرشخصی و اجتماعی مبنی بر وجود مشکلات در عرصه تولید، سرمایه گذاری و اشتغال است.

دکتر عباس رضایی در حاشیه سفر به کاشان و دیدار مردمی با شهروندان این شهرستان در فرمانداری کاشان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: خوشبختانه مردم کاشان به خاطر فرهنگ بالای نیک‌اندیشی و اجتماعی که دارند کمتر کسی مسأله شخصی را در دیدار‌های امروز دنبال و پیگیری کرد.

او، با اشاره به اینکه بیشترین موارد مشکلات مربوط به تولید، سرمایه گذاری و اشتغال بود افزود: رفع این مشکلات نیازمند راه‌حل‌های اساسی است.

به گفته او، در مجموع بیشترین مشکلاتی که مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل امروز در دیدار‌های مردمی مطرح کردند مربوط به مسکن و شهرسازی بود.

استاندار اصفهان، ارایه دو راهکار برای رفع این مشکلات را تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات مسکن و شهرسازی در منطقه نیازمند افزایش اختیارات مدیر کل استان به مدیر شهرستانی است.

رضایی، اذعان داشت: راهکار دوم اینست که مدیر کل استان هر ۱۵ روز یکبار به شهرستان بیاید که در هفته آینده مطرح خواهدشد.

بکارگیری قوانین برای رفع مشکلات مردم نه گیردادن به مردم

او، با تاکید قوانین برای رفع مشکلات نه گیردادن به مردم استفاده شود گفت: وجود برخی مشکلات دست و پاگیر ناشی از محدودیت‌های قانونی و بخشی از آن نیز مربوط به مدیریت‌هایی است که جسارت لازم را در راستای حل و فصل مسایل ندارند.
به گفته او، با توجه به اینکه ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم شرایط ما نیز عادی نیست و نیازمند وضع ضوابط و مقررات جدید است.

برگزاری الکترونیکی انتخابات شورا‌ها در استان

استاندار اصفهان در پایان در مورد برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی و ریاست جمهوری یادآورشد: در هماهنگی انجام‌شده با شورای نگهبان انتخابات شورا‌ها به‌صورت الکترونیکی و انتخابات ریاست جمهوری به‌صورت سنتی و دستی برگزارخواهدشد.

شایان ذکر است عباس رضایی استاندار اصفهان به همراه حجت‌الله غلامی معاون هماهنگی امور استانداری برای افتتاح هشت طرح عمرانی، خدماتی، فرهنگی، بهداشتی و گردشگری با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۱۷۹ میلیون تومان، همچنین دیدار مردمی با شهروندان کاشانی و آران و بیدگلی به این منطقه سفر کرده بود.

۲۹۰ طرح با اعتبار ۳۶۲ میلیارد تومان به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهره‌برداری و عملیات اجرایی آن در کاشان آغاز شد.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.