مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفتند.

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن، این روز را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَیَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَیُحِقُّ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ

و باطل را محو می‌کند و حق را به فرمانش بر پا می‌دارد (سوره شوری آیه ۲۴)

طلیعه چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی ایران که به تعبیر زیبا و رسای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، انفجار نور بود، یادآور سال‌ها پایداری و رشادت زنان و مردان استواریست که با دلاوری‌ها و از جان گذشتگی‌های خود، انقلاب اسلامی را به عنوان رخدادی شگفت و رویدادی بی نظیر با پشتوانه مردمی، در تاریخ معاصر به منصه ظهور رساندند.

در این میان تلاش همکاران ارجمندمان در نظام سلامت همچون نگین درخشان و افتخار آفرین ملی است که در این شرایط بحرانی شیوع کروناویروس بصورت بی وقفه و جهادی در راستای سلامت مردم ارائه ‌می‌شود.

امسال به دلیل شیوع کرونا امکان حضور میلیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه فراهم نیست، اما قلب هایمان مملو از حس پیروزی است و این شور و نشاط را با اطاعت از، ولی امر مسلمین در همه صحنه‌ها و پیشرفت در همه امور، به جهانیان نشان خواهیم داد.

اینجانب ضمن تبریک این ایام فرخنده، از خداوند بزرگ عزت، سربلندی و توفیق بیشتر در خدمت به مردم شریف کشورمان را برای همگان آرزومندم.

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز

 رسول عبدی پور  مدیر آموزش و پرورش بهبهان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

در این پیام  آمده است:

باسمه تعالی

جاء الحق و زهق الباطل، ان الباطل کان زهوقا

 ۲۲ بهمن یادآور تجلی شکوه‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است که با آگاهی و بصیرت و با الگو از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و رهبری معمار کبیرانقلاب اسلامی؛ رشادت، ایثار، غیرت و اتحاد را به نمایش گذاشتند.

آنها توانستند ایدئولوژی استقلال طلبی و آزادیخواهی خود را در سراسر منطقه و حتی دنیا تسری بخشند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را شکوهمندانه بنا نمایند.

راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن به علت شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور امسال به صورت راهپیمایی نمادین موتوری و خودرویی برگزار خواهد شد.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.