در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ماجرای حضور اولین نمایش استندآپ کمدین عصر جدید، در جشنواره نگاه

علی زرگر بعد از شرکت در برنامه عصر جدید، هنرجوی آکادمی حیایی شد و در ادامه اولین نمایش خود را کارگردانی کرد.

علی زرگر کارگردان تئاتر و استندآپ کمدین در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نمایش «اگر شبی از شب‌های تهران مسافری» به کارگردانی بنده و به نویسندگی علی شمس تدارک دیده شده است. این نمایش اولین کار من است، اما قطعا آخرین آن نخواهد بود.

وی درباره داستان این نمایش توضیح داد: در زمان‌های خیلی دور، شب عید قربان، «هرکی باش خان» که یکی از سردمداران آن زمان بود به دست یک تروریست به قتل می‌رسد؛ بنابراین شهر وارد حکومت نظامی می‌شود. همزمان با این موضوع عروسی دختر طغرل خان برگزار می‌شود. برای جشن عروسی سیاه بازی آورده اند. در ادامه اقوام آنقدر در دهان سیاه باز شاباش می‌گذارند که دچار خفگی می‌شود و می‌میرد. در نتیجه طغرل و زنش پروین برای خلاص شدن از شر جنازه سیاه باز نقشه می‌شکند.

وی درباره حضور در جشنواره نگاه بیان کرد: از هنرجو‌های آکادمی حیایی هستم و این جشنواره را فرصت مناسبی برای رغابت با افراد خارج از آکادمی دانستم. سطح جشنواره را بالا می‌بینم. همچنین باعث افتخار است که در اولین تجربه‌ی کارگردانیم به شکل حرفه‌ای دوستانی را در کنار خود داشتم که دلسوزانه و با تمام توان کمکم کردند.

زرگر در پایان درباره تاثیر جشنواره نگاه اظهار کرد: برگزاری جشنواره نگاه می‌تواند تاثیر مثبتی در تئاتر داشته باشد. به واسطه این جشنواره گروه‌های جوان فرصت پیدا کردند که ایده و خلاقیت و هنر خودشان را به نمایش بگذارند.

انتها پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار