ناوگان دولت بایدن به خودرو‌های الکترونیکی مجهز می‌شود

دولت بایدن می خواهد ناوگان وسایل نقلیه فدرال را با خودرو‌های الکترونیکی جایگزین کند، که البته هنوز زمان آن مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دولت بایدن کل ناوگان وسایل نقلیه فدرال را با خودرو‌های الکترونیکی جایگزین خواهد کرد. البته اگرچه هیچ جدول زمانی برای این کار ارائه نشده است، اما این طرح شامل جایگزینی ۶۴۵هزار وسیله نقلیه ناوگان دولت فدرال آمریکا با وسایل نقلیه الکترونیکی ساخت این کشور است.

اداره یک کشور به چیز‌های زیادی گره خورده است که یکی از آن‌ها وسایل نقلیه است. در حال حاضر، اکثریت قریب به اتفاق این وسایل نقلیه - اگر نگوییم همه آن‌ها - با نوعی سوخت فسیلی کار می‌کنند، اما طبق اعلام رئیس جمهور بایدن، این تغییر انجام خواهد شد.

ناوگان وسایل نقلیه فعلی فدرال حدود ۶۴۵ هزار وسیله نقلیه تخمین زده می‌شود و رئیس جمهور بایدن قصد دارد همه آن‌ها را با وسایل نقلیه الکترونیکی ساخت آمریکا جایگزین کند، که نکته مهم ماجرا هم همین جا است، اینکه خودرو‌ها باید ساخت آمریکا باشند، چون این طرح بخشی از فرمان اجرایی "ساخت آمریکا" بایدن است که قرار است بخش قابل توجهی از هزینه‌های دولت را به مشاغل آمریکایی و محصولات ساخت آمریکا هدایت کند.

ناوگان دولت بایدن به خودرو‌های الکترونیکی مجهز می‌شود

زمان تغییر ناوگان فدرال آمریکا

این اعلان پس از صحبت‌های زیاد بایدن در جریان مناظرات انتخاباتی او در مورد فشار آوردن بیشتر به آمریکایی‌ها برای رفتن به سمت استفاده از وسایل نقلیه الکترونیکی و به طور کلی انرژی پاک تر، منتشر شده است.

البته متاسفانه دولت بایدن جدول زمانی‌ای برای اجرای این طرح اعلام نکرده است، بنابراین نمی‌توان حدس زد که این تغییر در چه زمانی شروع می‌شود.

در بین وسایل نقلیه ناوگان فدرال که نیاز به تعویض دارند، ناوگان فعلی حمل و نقل سرویس پستی ایالات متحده آمریکا هم حضور دارد که بسیاری از وسایل حمل و نقل آن هنوز Grumman LLV هستند که از دهه ۱۹۸۰ تا حالا، مورد استفاده قرار گرفته اند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار