معلمان حق التدریسی استان یزد استخدام می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در حال رایزنی با وزارتخانه آموزش و پرورش هستیم تا همه معلمان حق التدریسی در مدت کوتاهی استخدام شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، موحدی فرد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: تعدادی معلم حق التدریسی در استان یزد داریم که در یک مرحله ۳۹۴ نفر از آن ها انتخاب، امتیاز بندی و راستی آزمایی شده و به تهران معرفی شدند.

او با بیان اینکه تغییر وضعیت ۵۱۲ نفر باقی مانده است، افزود: با رایزنی‌هایی که مجمع نمایندگان استان با کمیسیون آموزش مجلس داشتند یک سهمیه جدید برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شد که ما ۵۱۲ سهمیه داریم که بخش عظیمی استخدام خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه تنها تعداد اندکی باقی می‌مانند، گفت: در حال رایزنی هستیم و چهارشنبه هم برنامه نشست با وزارتخانه داریم که امیدواریم بتوانیم مشکل همه معلمین حق التدریسی حل شود.

موحدی فرد با بیان اینکه بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی باید تمام حق التدریسی‌ها به پیمانی تغییر وضعیت یابند افزود: ممکن است مرحله استخدامی زمان بر باشد، اما همه معلمین کد پرسنلی دارند، در یکی دو هفته آینده مشکلشان حل خواهد شد.

او همچنین به آزمونی که برای استخدام گرفته می‌شود اشاره کرد و گفت: آزمون، جزئی از برنامه استخدام است به طوری که معلمین به نوبت به دانشگاه فرهنگیان معرفی شده و در پایان دوره آزمون برگزار و کار استخدام آن ها انجام می‌شود.

امروز جمعی از معلمین حق التدریسی استان یزد که نسبت به تغییر وضعیت خود اعتراض داشتند مقابل استانداری تجمع کردند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.