امام جمعه سنندج:

توطئه دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران پایانی ندارد

ماموستا رستمی گفت: توطئه دشمنان علیه ایران پایانی ندارد و راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد که ایرانیان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی آماده هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تقدیر از حضور و مشارکت گسترده مردم انقلابی کردستان در جشن‌های گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی گفت: کردستانی‌ها همواره در دفاع از ارزش‌های انقلاب پیش گام بوده و در ۲۲ بهمن امسال هم این مهم را دوباره اثبات کردند.

او افزود: از صدر اسلام تاکنون مسلمانان برای دفاع از ارزش‌های اسلامی از جان و مال خود گذشته‌اند تا این آئین الهی در جامعه بشریت نمودی عملی داشته باشد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: طی چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران نیز دشمنان اسلام از هر تلاشی برای ضربه زدن به مردم مسلمان ایران بهره برده‌اند.

ماموستا رستمی افزود: دشمن شناسی و بصیرت انقلابی تنها راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان است و باید همه ما با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در این مسیر گام برداریم.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از از خطبه‌های این هفته از رواج مد و مدگرایی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان انتقاد کرد و گفت: فرهنگ منحط غرب اگر فایده‌ای داشت برای خود اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها مفید واقع می‌شد و بنیان خانواده‌ها و مبانی اخلاقی در جامعه غرب زیر سوال نمی‌رفت.

ماموستا رستمی همه نمازگزاران سنندجی را به روشنگری و ترویج مبانی هویت بخش اسلامی در بین نسل جوان جامعه سفارش کرد و گفت: این مهم یک وظیفه ملی و دینی است و همه ما باید نسبت به آن احساس مسئولیت کنیم.

او خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و خون هزاران شهید گلگون کفن شاهد امنیتی پایدار در کشورمان هستیم و باید با انسجام و اتحاد از این نعمت بزرگ الهی حفاظت کنیم.

ماموستا رستمی افزود: وحدت رمز پیروزی ایرانیان در تمامی عرصه بوده و باید همواره این مهم را در نظر داشته باشیم.

امام جمعه سنندج در پایان خطبه‌های این هفته از اسلام به عنوان کامل‌ترین و جامع‌ترین برنامه زندگی یاد کرد و گفت: عزت و سعادت دنیا و آخرت مسلمانان با عمل به آموزه‌های اسلامی تضمین می‌شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: امام جمعه ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.