الهویی: یکی از دلایل غیبت حقیقی فنی بود/ قلعه نویی به بازیکنان اجازه شادی نداد

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری بعد از بازی با نساجی، صحبت کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری بعد از بازی با نساجی، اظهار داشت: حیف است که تیم با ریشه و پر طرفدار نساجی، اولین امکانات حرفه‌ای را نداشته باشد. مسئولان باید کمک کنند تا این تیم بیشتر توانایی فنی خود را نشان دهد. ما در چند بازی گذشته بازی‌ها را ساده می‌باختیم یا مساوی می‌کردیم.

او در خصوص غیبت علیرضا حقیقی در این دیدار، گفت: یک بخش مربوط به مسائل فنی بود و یک بخش هم به مشکلات شخصی و خانوادگی علیرضا حقیقی که مشکل بیماری بوده است، مربوط می‌شود. او در روز‌های اخیر نتوانست با تمرکز بالا تمرین کند و کمی از شرایط مسابقه دور شده بود. امیدواریم که زودتر مشکلاتش حل شود.

مربی تیم فوتبال گل‌گهر در واکنش به شادی جنجالی گادوین منشا، تشریح کرد: امیر قلعه نویی به بازیکنان اجازه نداد با صدای بلند شادی کنند. قلعه نویی که اخلاق برای او تا این اندازه مهم است، اگر از گادوین منشا تخلفی سر زده باشد، برخورد می‌کند.

الهویی ادامه داد: در تیم ما همه چیز روی نظم است. بازیکنان و کادر فنی جایگاه خود را می‌شناسند. مطمئنا چنین چیزی مطرح نیست و گادوین منشا و دیگر بازیکنان، جایگاه خود را به خوبی می‌شناسند. سبک بازی ما در نیمه اول، سبکی است که در چند سال اخیر در فوتبال ایران ندیدم. به نظرم جلالی یک ساختار دفاعی بسیار خوب را در تیم نساجی درست کرده است و نساجی مسیرش را درست می‌رود. امیدوارم با ماندن نساجی در لیگ برتر، فصل بعد دوباره در مازندران با این تیم بازی کنیم.


یشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار