رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان:

۴۵ هزار خانوار بهره‌بردار بخش کشاورزی در استان سمنان وجود دارد

میرعماد با بیان اینکه ۴۵ هزار خانوار بهره بردار بخش کشاورزی در استان وجود داد، گفت: نیازمند آموزش برای ترویج زکات بین این خانواده‌ها هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسن میرعماد رئیس جهاد کشاورزی استان سمنان در دیدار با مسئولان کمیته امداد استان ضمن بیان اینکه مباحث زکات به صورت علمی در حال پیگیری است، بیان کرد: حضور مجریان و متولیان زکات در کنار کشاورزان در امر ترویج مؤثر است.

او با بیان اینکه همه امکانات سازمان جهاد کشاورزی برای اخذ زکات در اختیار عاملان زکات است، بیان کرد: آموزش‌های کارشناسان زکات باید ادامه داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه آموزش یک رکن مهم در ترویج زکات به خصوص در بخش کشاورزی استان است، بیان کرد: ۴۵ هزار خانوار بهره بردار بخش کشاورزی در استان سمنان وجود داد که در ۹.۷ میلیون هکتار وسعت استان، با تنوع اقلیم، در حال کشت محصولات کشاورزی هستند.

میرعماد با بیان اینکه استفاده از مراکز آموزشی جهاد کشاورزی برای بهره برداران ظرفیت خوبی برای ترویج زکات است که می‌توان در قالب تفاهم نامه با کمیته امداد منعقد کرد، تاکید داشت: ترویج زکات به خصوص با کمک روحانیان مساجد روستایی یک اصل مهم محسوب می‌شود.

انتهای پیام /گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار