تحقیر ایرانیان در مقابل چشمان پهلوی‌ها + فیلم

محمدرضا پهلوی به شدت از غرب می‌ترسید و خودباخته بود. چرا که سرنوشت پدرش را دیده بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شاه تبعید شد و پسرش با کمک انگلیسی‌ها سرکار آمد. محمدرضا در نهایت، یک نوکر خوب بود. مردی که به شدت از غرب می‌ترسید و خودباخته بود. چرا که سرنوشت پدرش را دیده بود.

منبع:فارس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۱۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
ننگ و مرگ و رسوایی دنیا و آخرت و جهنم اسفل سافلین بر خاندان منحوس پلید جنایتکار فاسد فاسق ظالمین ستمگران بی عدالتان تبعیضگران وطن فروشان پهلوی طاغوتی نکبت نژادپرست و پادشاهان قاجاریه وطن فروشان بی عرضه های بی مسئولیت باد که ایران کهن متمدنین را انقدر در دوران سلطنتشان خار و حقیر و ذلیل و بینوا و بیچاره و درمانده کرده بودند توف و اف برشان باد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۵۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
انشاءالله دیدار همه رنج کشیدگان مستضعفین واقعیی سرپل سراط قیامت برای احیاء حق و عدالت بینوایانی که جز خداوند جل جلاله صدایشان را نخواستند بشنوند و یاریشان برسانند کلمه مستضعف یعنی ضعیف شمرده شده . ضعیف داشته . حقیرداشته . ناتوان شمرده شده . سست پنداشته . ناتوان یافته شده . زار ناتوان . آیه حکومت مستضعفین
آیه ۵ سوره قصص به آیه حکومت مستضعفین معروف است.
« وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ »؛ما می خواهیم بر مستضعفان زمین منت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.
انشاءالله وعده صدق خداوند جل جلاله در سر تا سر جهان به وقوع خواهد رسید و آن روز جایی برای بی عدالتان تبعیضگران دروغگویان ریاحکاران مستکبرین نخواهد بود .
والسلام و صلوات التماس دعا .