انبار کالای قاچاق ۴۰ میلیارد ریالی در شیراز لو رفت/لیفتراک قاچاق ۵ میلیارد ریالی در کازرون کشف شد

مهم‌ترین حوادث ۲۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انبار کالای قاچاق ۴۰ میلیارد ریالی در شیراز لو رفت

فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی، انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شیراز کشف شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی از دپو کالای قاچاق در یک انبار در بلوار امیرکبیر شیراز مطلع و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این انبار، ۶۵ دستگاه یخچال و فریزر، ۹ دستگاه ماشین لباسشویی، ۳ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۶ حلقه لاستیک، ۵ دستگاه هود آشپزخانه، ۱۱ دستگاه اجاق گاز فردار، ۱۹ عدد پیستون، ۱۰ عدد سیلندر خودرو، ۹۱ عدد سینک و روشویی و مقادیری لوازم آشپزخانه خارجی قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف ۲۶ تن آرد قاچاق در فسا

فرمانده انتظامی فسا گفت: در بازرسی از یک کامیون، ۲۶ تن آرد قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس آگاهی فسا هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۶۵۰ کیسه آرد ۴۰ کیلویی قاچاق و بدون مدارک و بارنامه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی فسا با اشاره به اینکه ارزش آرد مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: فرد متخلف با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی و محموله قاچاق نیز به انبار ستاد تملیکی شیراز تحویل شد.

کشف بیش از ۶۱ کیلو مواد مخدر در ورودی شیراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۶۱ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر در ورودی شیراز خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی با یک دستگاه کامیون قصد انتقال تریاک به شیراز دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به محور سروستان-شیراز اعزام و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس، کامیون حامل مواد مخدر را در ورودی شیراز شناسایی و آن را توقیف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۵۶ کیلو حشیش و ۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، گفت: در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

لیفتراک قاچاق ۵ میلیارد ریالی در کازرون کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل یک دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در کازرون خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی کازرون هنگام کنترل محور‌های ورودی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه کامیون کشنده حامل یک دستگاه لیفتراک مشکوک و آن را برای تحقیقات بیشتر متوقف کردند.

او گفت: پس از توقف تریلر و بررسی مدارک مشخص شد لیفتراک از مبادی غیرقانونی وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف کامیون حامل تریاک در نی‌ریز

فرمانده انتظامی نی‌ریز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۴۵ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در نی ریز خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی نی‌ریز اظهار کرد: ماموران انتظامی نی‌ریز در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون حامل بار سیب زمینی مشکوک و آن را توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۴۵ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای زیر بار سیب زمینی جاسازی شده بود کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی نی‌ریز از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

بازگشت زمین‌های ۵ میلیارد ریالی به بیت‌المال

فرمانده انتظامی فراشبند از رفع تصرف ۳۸۸ هزار متر از اراضی ملی به ارزش ۵ میلیارد ریال در یکی از روستا‌های شهرستان فراشبند خبر داد.

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند بیان کرد: در پی مراجعه نماینده منابع طبیعی مبنی بر تصرف غیرقانونی اراضی ملی در یکی از روستا‌های فراشبند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: پس از دستور مقام قضائی، ماموران به همراه نمایندگان منابع طبیعی به محل اعزام و ۳۸۸ هزار متر از اراضی ملی که به صورت غیر قانونی تصرف شده بود را به بیت المال بازگرداندند.

فرمانده انتظامی فراشبند با بیان اینکه کارشناسان ارزش زمین‌های مذکور را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای دینام کولر در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از دستگیری سارق حرفه‌ای دینام کولر با ۱۲ فقره سرقت در جهرم خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان جهرم بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت دینام کولر در سطح شهرستان جهرم، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ مطهری قرار گرفت.

او گفت: ماموران انتظامی با جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم با هماهنگی مراجع قضائی، در یک اقدام ضربتی یک نفر متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت دینام کولر اعتراف کرد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارق، ۱۲ عدد دینام کولر کشف و ضبط شد.

سرهنگ رزمجویی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار