۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۷ بهمن ماه)

شرکت شیائومی همچنان فهرست گوشی‌های برتر را در انحصار خود درآورده است و پرچمدار این شرکت در صدر فهرست پرطرفدارها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روند تغییر و تحولات در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هفته، موارد جالبی را شاهد هستیم که در ادامه بیشتر درباره آن ها صحبت می‌کنیم. در ابتدا می‌بینیم که Xiaomi Mi 11 با 2 پله صعود به صدر جدول برترین گوشی‌های این هفته نقل مکان کرده است.

هفته قبل در صدر فهرست، گوشی هوشمند Galaxy S21 Ultra شرکت سامسونگ قرار داشت که یک پله نزول را تجربه کرده و از صدر فهرست جدا شده تا در رده دوم قرار بگیرد. گلکسی A12 سامسونگ هم روند صعودی داشته و این هفته در رتبه سوم قرار گرفته است، البته درست برعکس Poco M3 که با 2 پله نزول، در رده چهارم پرطرفدار ترین گوشی های این هفته (27 بهمن) قرار دارد.

ردمی نوت 9 پرو شرکت شیائومی، برای دومین هفته متوالی در جدول پنجم است، در حالی که گوشی iPhone 12 Pro Max کمپانی اپل، که هفته قبل در رده هفتم قرار داشت، خود را یک پله بالا کشیده تا رتبه ششم را تصاحب کند.

رقابت سنگین شیائومی و سامسونگ در فهرست پرطرفدارترین گوشی های هفته

Samsung Galaxy A51 هم جهش جالبی داشته و از رتبه نهم در هفته قبل به رتبه هفتم در این هفته صعود کرده، اما احتمالا این انتهای کار آن نیست و رتبه های بالاتری را هم در هفته های آینده تجربه خواهد کرد.

گوشی Xiaomi Poco X3 NFC اما بدون تغییر نسبت به هفته قبل در رده هشتم باقی مانده است در حالی که Samsung Galaxy S21 5G در یک سقوط آزاد از رده ششم به رده نهم رسیده و احتمالا هفته بعد دیگر در این فهرست اسمی از این گوشی نباشد.

اما برعکس Galaxy S21 گوشی Samsung Galaxy A71 در یک مدار صعودی قرار گرفته و وارد فهرست 10 گوشی پرطرفدار هفته شده و احتمالا در هفته آینده حرف های بیشتری در این فهرست از این گوشی به میان می آید.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۷ بهمن ماه)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۲۷ بهمن ماه)


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار