در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رشد ۱۰۰ درصدی ارسال مرسولات پستی در ۱۰ ماه پایان سال

مدیرکل پست منطقه جنوب تهران از رشد ۱۰۰ درصدی ارسال مرسولات پستی در ۱۰ ماه اخیر سال 1399 نسبت به مدت مشابه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، این روز‌ها شاهد آن هستیم که بسیاری از خدمات و خرید‌های هموطنان به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می‌شود و همین اقدام باعث جلوگیری از تجمع افراد در بسیاری از نقاط مانند؛ ادارات و مراکز خرید می‌شود.

در همین راستا خرید‌های مردم به واسطه شرکت پست و دستگاه‌های دیگر از این قبیل به دست خریداران می‌رسد و اگر بخواهیم نگاه عمیق تری به این موضوع داشته باشیم، می‌توانیم به نمایشگاه کتاب توجه کنیم، چراکه در این نمایشگاه بالغ بر ۱ میلیون کتاب به دست هموطنان از طریق شبکه ملی پست رسید و هیچ فردی به صورت حضوری در این نمایشگاه حضور نداشت.

در همین راستا به سراغ محمد مهدی پیشقدم مدیرکل پست منطقه جنوب تهران رفتیم تا از میزان افزایش یا کاهش ارسال مرسولات پستی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته مطلع شویم.

محمد مهدی پیشقدم مدیرکل پست منطقه جنوب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ترافیک بسته، امانت و مرسولات خرید و فروش اینترنتی در 10 ماهه سال ۹۸ حدود ۲۰ میلیون فقره بود که در مدت مشابه سال ۹۹ بیش از ۴۰ میلیون فقره مرسوله است.

مدیرکل پست منطقه جنوب تهران در پایان افزود: این موضوع نشان دهنده رشد ۱۰۰ درصدی ارسال مرسولات به دست تحویل گیرنده است و با توجه به نیرو محور بودن شرکت ملی پست در ارائه خدمت به هموطنان، این آمار نشان دهنده تلاش و همت مضاعف کارمندان و مسئولان شبکه پستی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار