بهمن نخود و همدستش با ۱۵۰ فقره سرقت روانه زندان شدند/ جوان ۱۸ ساله پیرمرد را کشت

مهم‌ترین حوادث ۲۷ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

بهمن نخود و همدستش با ۱۵۰ فقره سرقت روانه زندان شدند

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای درون خودرو و کشف ۱۵۰ فقره سرقت در شیراز خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو پژو ۲۰۶ در شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ آزادگان شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی، موفق شدند در این خصوص ۲ نفر سارق حرفه‌ای که همدست هم بودند را شناسایی و آنان را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۵۰ فقره سرقت فقط از درون خودرو‌های پژو ۲۰۶ در شیراز اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، ۳۰ دستگاه ضبط و ۸ دستگاه باند مسروقه کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص ۴ نفر مالخر نیز دستگیر شده‌اند، ادامه داد: همه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: چنانچه شیشه و قفل درب خودرو معیوب شده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رفع عیب آن اقدام کنید و هنگام ترک اتومبیل از بسته بودن درب‌ها و شیشه اطمینان حاصل کنید.

جوان ۱۸ ساله پیرمرد را کشت

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس از دستگیری جوانی ۱۸ ساله خبر داد که به علت اختلالات روانی، پیرمرد ۶۲ ساله را به قتل رسانده بود.

سرهنگ حمید افرامن رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس بیان کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل پیرمردی ۶۲ ساله در یکی از محله‌های بافت قدیم شیراز و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بلافاصله تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس شیراز به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران انتظامی مشخص شد که جوانی ۱۸ ساله به دلیل اختلالات روانی با ضربات سلاح سرد پیرمردی ۶۲ ساله را به قتل رسانده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با بیان اینکه قاتل در همان لحظات اولیه خود را تسلیم قانون کرد، گفت: متهم روانه دادسرا و جسد مقتول تحویل پزشک قانونی شد.

کشف کالای قاچاق یک میلیارد ریالی در کوه چنار

فرمانده انتظامی کوه‌چنار گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، محموله قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ لطف‌الله محمدی فرمانده انتظامی کوه‌چنار بیان کرد: ماموران انتظامی کوه‌چنار هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۸ دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه تبلت، ۲۳ جفت کفش، ۱۴۵ عدد ساعت عروسکی، ۵۳ عدد اسباب بازی، ۸ عدد آداپتور خارجی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف موتورسیکلت ۴ میلیارد ریالی قاچاق در قیروکارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قیروکارزین یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ حمیدرضا صالحی‌فرد فرمانده انتظامی قیروکارزین بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی قیروکارزین با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مذکور اعزام و موفق شدند در بازرسی از آن مکان، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: تلاش برای دستگیری مالک ادامه دارد.

دستگیری سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و کشف ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی، محتویات داخل خودرو و معابر خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید بیان کرد: در پی افزایش سرقت‌های متعدد در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی اقلید قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند، موفق شدند یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی، وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کرد، ادامه داد: سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

کشف انبار لاستیک ۵ میلیارد ریالی قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف یک انبار لاستیک قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان شیراز خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز بیان کرد: ماموران یگان‌امداد شیراز پس از انجام یک سری کار‌های اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، موفق به شناسایی یک انبار لاستیک قاچاق در بلوار ارتش شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار، ۳۶۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با مارک‌های مختلف را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه ماموران یک متهم را در این خصوص دستگیر و روانه دادسرا کردند، ادامه داد: براساس نظر کارشناسان ارزش این محموله، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سارق، باجناق شاکی بود

فرمانده انتظامی ارسنجان از دستگیری سارقی خبر داد که حدود ۵۰۰ میلیون ریال لوازم خانگی از منزل باجناق خود سرقت کرده بود.

سرهنگ محمدعلی فرهادی فرمانده انتظامی ارسنجان اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از محلات ارسنجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات فنی و پلیسی، موفق شدند در این خصوص یک نفر سارق را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی ارسنجان با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده، باجناق مالباخته است، گفت: در بررسی از مخفیگاه متهم، تعدادی لوازم خانگی مسروقه شامل یک دستگاه ال‌ای دی، یک دستگاه ماکروفر، یک دستگاه آبمیوه گیری، یک دستگاه کامپیوتر، یک دستگاه دیجیتال تلویزیون و مقادیری طلا کشف شد.

سرهنگ فرهادی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۸:۰۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
خداقوت به نیروی انتظامی
آخرین اخبار