راه اندازی مرکز آموزش مهارتی هیات امنایی صنایع استان قزوین

مرکز آموزش‌های مهارتی هیات امنایی واحد‌های تولیدی و صنعتی استان قزوین با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مرکز آموزش‌های مهارتی هیات امنایی واحد‌های تولیدی و صنعتی استان قزوین با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهر صنعتی البرز راه اندازی شد.

این مرکز در زمینه عقد تفاهم نامه میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و اتاق بازرگانی قزوین به فعالیت خواهد پرداخت.

متولی این مجموعه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین است که آموزش‌های خود را در این مکان با هماهنگی و مشارکت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای ارایه می‌دهد.

علی اوسط هاشمی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در این مراسم گفت: نیاز به آموزش و یادگیری مهارت را در جامعه باید نهادینه کنیم و در این راستا از ظرفیت صنایع در این بخش استفاده حداکثری داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین هم گفت: این مجموعه می‌تواند در پرورش نیرو‌های ماهر مورد نیاز صنایع و تولیدکنندگان قزوین و بازار کار بسیار موثر واقع شود.

مهدی بخشنده افزود: قزوین از قطب‌های صنعت و کشاورزی کشور به شمار می‌رود و ما علاوه بر آموزش نیرو‌های انسانی استان می‌توانیم در زمینه آموزش به نیرو‌های کار سایر استان‌ها و حتی کشور‌های همسایه به ویژه اورآسیا که به پرورش نیرو‌های ماهر احتیاج بالایی دارند، بپردازیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار