با حضور معاون استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛

برگزاری جلسه تخصصی رفع موانع مالیاتی زائرسرا‌های ارزان قیمت کشور

راهکار‌های قانونی رفع مشکلات مالیاتی زائرسرا‌های ارزان قیمت کشور در جلسه‌ای با حضور مقام‌های مسئول در استانداری خراسان رضوی بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نشست بررسی راهکار‌های قانونی رفع مشکلات مالیاتی زائرسرا‌های ارزان قیمت کشور امروز با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی، مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا علیه السلام و مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی برگزار شد.

محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در گفت: ۷۰ مجموعه عام المنفعه در خراسان رضوی تحت نظارت بنیاد زائر امام رضا علیه السلام وجود دارند و با توجه به خدمات عمومی غیر انتفاعی که ارائه می‌دهند، لازم است از تسهیلات ایجاد شده در متن قوانین استفاده کنند.

بیشتر بخوانید


او در ادامه به ضرورت آموزش و توجیه دست اندرکاران عرصه ساخت و ساز زائرسرا‌های ارزان قیمت اشاره و تصریح کرد: آشنایی عوامل اجرایی این عرصه با قوانین مالیاتی و نحوه عملکرد در ارائه اظهارنامه‌ها و دفاتر ثبت مالی می‌تواند در روند رفع موانع این پروژه‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد، در این راستا لازم است دستگاه‌های متولی در این خصوص اقدامات لازم را با توجه به شرایط زمان بیماری کرونا و پسا کرونا اعمال کنند.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی عیاس زاده
۱۲:۴۵ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
واقعا پروژه زائرسراهای ارزان قیمت در مشهد سال هاست که درحال ساخته و هنوز بخش عمده ای از این پروژه نیمه تمام مونده و امیدوارم هرچی زودترتکمیل بشه تا ما همه بتونیم با قیمت مناسب تر بیایم پابوس علی بن موسی الرضا(ع)