مشخصات میان رده جدید شرکت ویوو فاش شد

اطلاعات منتشر شده در فضای مجازی خبر از استفاده وجود پردازنده Dimensity ۱۱۰۰ در گوشی جدید Vivo می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی vivo S۹ اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده MediaTek ۱۱۰۰ است، در تاریخ ۶ مارس معرفی خواهد شد. البته این موبایل میان رده ، قبلا در فهرست گوشی‌های Google Play ظاهر شده بود و اکنون مشخصات دقیق این دستگاه فاش شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی AMOLED و دو دوربین سلفی است.

به نظر می‌رسد قسمت پشتی گوشی ، تنظیمات دوربین سه گانه مشابه vivo S7 5G  را در خود جای داده است، اما هنوز جزئیاتی درباره سنسور‌های این گوشی در دست نیست.

اطلاعات کلی گوشی vivo S۹

گفته می‌شود S۹ vivo از قاب آلومینیومی تخت و بدنه‌ای با ضخامت فقط ۷.۳۱ میلی متر برخوردار است. بنا بر این حدس زده می‌شود که به عنوان سبک‌ترین گوشی هوشمند 5G با ۱۶۸ گرم عرضه شود و مطمئنا برای کسانی که به دنبال سبک وزن بودن گوشی هستند یک انتهای ایده آل محسوب می‌شود.

گوشی vivo S۹

همچنین دو نکته دیگر که به تازگی درباره این گوشی افشا شده ، این است که باتری S۹ vivo ۴۰۰۰ میلی آمپر بوده و همراه با آن شارژر سریع ۳۳ واتی ارائه خواهد شد.

نکته دوم نیز این است که این گوشی هوشمند در دو نسخه مختلف ۱۲۸ گیگابایت + ۸ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت + ۱۲ گیگابایت RAM عرضه خواهد شد. درباره تراشه مدیاتک ۱۱۰۰ بیشتر بدانید. تراشه مدیاتک ۱۱۰۰ همانند مدل ۱۲۰۰ ، با فناوری ۶ نانومتری تولید شده است که شامل ۴ هسته Cortex -A۷۸ با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex - A۵۵ با فرکانس ۲.۰ گیگاهزتز می‌باشد.

در قسمت گرافیک ، Dimensity ۱۱۰۰ (همانند مدل ۱۲۰۰) دارای پردازنده گرافیکی Arm Mali-G۷۷ است. پردازنده‌های Dimensity ۱۲۰۰ و ۱۱۰۰ برخلاف Snapdragon ۸۸۸ و Exynos ۲۱۰۰ از هسته پیشرفته و کاستوم Cortex-X۱ برخوردار نیستند، اما همچنان روی کاغذ امکان رقابت با بهترین‌های رده میانی را ارائه می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار