مرغ در بازار ایلام کمیاب شد/ مردم: ما را کمتر سرگردان کنید

داستان تکراری کمبود و نبود اقلام اساسی در ایلام پایانی ندارد و هر روز فصول جدیدی از آن روایت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، داستان تکراری کمبود و نبود اقلام اساسی در ایلام پایانی ندارد و هر روز فصول جدیدی از آن روایت می‌شود که این بار "کمیاب شدن مرغ در بازار استان" روایت جدید آن است، روایتی که نبود مدیریت عامل آن است. مدیریتی که توان تشخیص مشکل را ندارد و برای رفع مشکل نیز توان ارائه راهکار ندارند و عدم تشخیص مشکل و ناتوانی در ارائه راهکار برای برطرف کردن آن مشکل دودش به چشم مردمی می‌رود که برای تامین مایحتاج روزمره زندگی خود هرروز با مشکل مواجه است.

دیروز صف طویل روغن و امروز هم کمیاب شدن مرغ در بازار و فردا با گرانی افسارگسیخته قیمت خیار و تخم‌مرغ و مشکلاتی از این دست که زندگی را به کام شهروندان تلخ کرده است.

فرهی از شهروندان آبدانانی با اعلام نبود مرغ در بازار این شهرستان نبود نظارت و پیش‌بینی نیاز بازار توسط مسئولان را عامل این نبود می‌داند و از مسئولانی که توان نظارت بر بازار و تامین نیاز‌های اولیه شهروندان را ندارند گله مند است و می‌گوید: شما را به خدا کمتر مردم را سرگردان کنید.

دیگر شهروند آبدانانی نیز با عنوان اینکه "پیدا کردن مرغ در بازار این شهر حکم کیمیا را دارد" گفت: مرغ اصلاً در بازار نیست و یک هفته است که مرغ کشتار روز در شهرستان آبدانان وجود ندارد.

عاملین توزیع مرغ کشتار روز نیز علت نبود مرغ کشار روز را ناشی از عدم تامین مرغ مورد‌نیاز توسط کشتارگاه‌های استان عنوان می‌کنند و مدعی آن هستند که کشتارگاه استان آنان را پشتیبانی نمی‌کند و مرغ را در اختیارشان نمی‌گذارد.

چرایی این مشکل را با عباس پیری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان آبدانان مطرح که در پاسخ به خبرنگار تسنیم عنوان کرد: در هفته اخیر تعدادی از مرغداران از تحویل مرغ به کشتارگاه دره‌شهر خودداری کرده‌اند و عامل این کمبود عدم تامین مرغ مورد نیاز کشتارگاه برای کشتار روز بوده است.

 آن چه عیان است "مرغ در بازار نیست"، "مردم سرگردان و در به در دنبال تهییه مرغ" و"تولیدکنندگان مرغ از تحویل مرغ به کشتارگاه خودداری" و " کشتارگاه استان نیز تامین نیاز بازار را انجام نمی‌دهد" با این وصف نقش مدیریت سازمان جهاد کشاورزی استان در اعمال مدیریت بر نابسامانی بازار چیست؟ و چرا دستگاه‌های ناظر بر مدیرانی که توان نظارت بر بازار و تامین نیاز‌های اولیه شهروندان را ندارند برخورد نمی‌کند؟

مردم از مسئولان می‌خواهد آقایان مسئول اگر نمی‌توانید برای مردمی کاری کنید "شما را به خدا کمتر مردم را سرگردان کنید. "

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.