صبوری: بازی با تیم فوتسال مقاومت البرز سخت بود/ اعتراض به داوری فایده‌ای ندارد

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم درباره شرایط این تیم در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

حسین صبوری سرمربی تیم فوتسال مجتمع فردوس قم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی هفته آینده این تیم برابر شهید منصوری قرچک گفت: شهید منصوری از مربی و بازیکنان بسیار خوب و با تجربه‌ای بهره می‌برد. قطعا این تیم در بازی دوشنبه به دنبال پیروزی در زمین خودش است. با توجه به اینکه شهید منصوری در انتهای جدول گروه یک قرار دارد، با تمام توان برابر ما ظاهر خواهد شد. ما هم به ۳ امتیاز این بازی خیلی نیاز داریم و با تمام توان به مصاف حریف می‌رویم.


بیشتر بخوانید


هدف اول ما حفظ تیم در لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند در ۲ بازی آینده به پیروزی برسد عنوان کرد: در گروه ما تیم‌ها خیلی به هم  نزدیک هستند. از نتایج می‌توان فهمید که در چه گروه سختی قرار داریم. مثلا تیم اهورای بهبهان در ۲ بازی رفت و برگشت موفق شده مقاومت البرز را شکست دهد. از آن طرف می‌بینیم که مقاومت برابر گیتی پسند به پیروزی دست پیدا می‌کند. امسال ۲ هدف داریم، هدف اول ما این است که تیم در لیگ برتر حفظ شود و هدف دوم هم صعود به مرحله بعدی است. این بستگی به نتایجی دارد که سایر رقبای ما می‌گیرند. تیم ما شانس صعود به مرحله بعدی را دارد.

۲ بازی آینده لیگ حکم فینال را دارد

صبوری تاکید کرد: ۲ بازی آینده حکم فینال را برای ما دارد. امیدوارم در این ۲ بازی بتوانیم عملکرد مناسبی داشته باشیم.

بازی با مقاومت البرز سخت و نفسگیر بود

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم درباره پیروزی این تیم برابر مقاومت البرز اظهار داشت: دیدار سخت و نفسگیری بود. مقاومت از بازیکنان بسیار خوبی برخوردار است. متاسفانه تیم ما در ۱۰ دقیقه اول بازی تمرکز لازم را نداشت، اما هر چه از زمان مسابقه گذشت شرایط تیم ما بهتر شد. به هر حال در نیمه دوم توانستیم اختلاف گل‌های خورده را جبران کنیم.

جوانان ما برابر مقاومت البرز عالی بازی کردند

سرمربی تیم فوتسال فردوس قم افزود: در بازی دیشب چند نفر از بازیکنان با تجربه خودمان را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشتیم، اما خدا را شکر بازیکنان جوان خیلی خوب کار کردند و توانستیم در یک دیدار جذاب و دیدنی در لحظات پایانی گل برتری را به مقاومت البرز زده و ۳ امتیاز شیرین این مسابقه را کسب کنیم.

اعتراض به داوری فایده‌ای ندارد

سرمربی تیم فوتسال مجتمع فردوس قم درباره داوری بازی این تیم مقابل مقاومت البرز بیان داشت: اصلا دوست ندارم درباره مسائل داوری صحبت کنم، چون می‌دانم اعتراض ما به جایی نخواهد رسید. به نظر من داور می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. در بعضی از صحنه‌ها و به خصوص آن زمانی که بازیکن ما از زمین اخراج شد، داور تمرکز کافی نداشت. همین موضوع در روند بازی تاثیر گذار بود. شما حساب کنید یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده و تیم ما با یک گل از حریف پیش است، حالا در همان زمان داور یکی از بازیکنان ما را اخراج می کند.


بیشتر بخوانید


هر ۲ تیم به عملکرد داور اعتراض داشتند

صبوری ادامه داد: به هر حال انتظار داریم داوران در هفته‌های پایانی لیگ که بازی‌ها حساس می‌شود با تمرکز بهتری مسابقات را قضاوت کنند تا خدای نکرده حق تیمی ضایع نشود. به هر حال فکر می‌کنم در بازی دیروز هر ۲ تیم به عملکرد داوری اعتراض داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار