ماجرا‌های پاس همدان فعلا ختم به خیر شد، پاسی‌ها آماده نبرد با نفت امیدیه

اکنون شرایط باشگاه فوتبال پاس همدان کمی بهتر شده است و تمرینات پاس روال گذشته خود را طی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،از هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دو‌م کشور و گروه ب، پاس همدان  روز پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه  ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه حاجی بابایی مریانج میزبان نفت امیدیه است.

پاس همدان با ۱۱ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و نفت امیدیه با ۲۰ امتیاز صدر جدول را به خود اختصاص داده و قائدتا پاسی ها شرایط سختی را برابر نفت امیدیه که مدعی صعود است تجربه خواهند کرد و علاوه بر تمام موضوعات فنی و فوتبالی حاکم بر مسابقه، پاسی ها فرصت آماده سازی محدودی داشتند و در طی این روزها درگیر حواشی عجیبی بودند.

براساس اعلام سازمان لیگ تیم فوتبال پاس همدان به دلیل بدهی های معوق به بازیکنان و مربیان از ادامه بازی ها محروم شده بود و این مساله 

 حتی منجر به تعطیلی تمرینات تیم شده بود که در نهایت با وساطت مهدی پاشازاده سرمربی پاس همدان و عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان همدان فعلا ختم به خیر شده است.

همچنین پاسی ها امورات تست pcr پیش از بازی را پیگیری کردند و از این لحاظ هم مشکلی برای حضور در مسابقه نخواهند داشت.

 عباس صوفی روز گذشته به دیدار بازیکنان باشگاه پاس رفت و سعی کرد بازیکنان را به آرامش دعوت کند و نوید بازگشت روزهای خوب و حل مشکلات مالی را داد.

 همچنین اعضای تیم فوتبال نفت امیدیه در همدان حضور پیدا کرده اند و در صورت رخ ندادن شرایط نامناسب آب و هوایی بازی برگزار خواهد شد.

ماجراهای پاس همدان فعلا ختم بخیر شد، پاسی ها آماده نبرد با نفت امیدیه

ماجراهای پاس همدان فعلا ختم بخیر شد، پاسی ها آماده نبرد با نفت امیدیه

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.