مشخصات فنی گوشی Oppo Find X3 فاش شد

وب سایت Geekbench با انتشار نتایج بنچمارک گوشی Oppo Find X3 اطلاعات جدیدی از این گوشی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته چند عکس از صفحه نمایش گوشی Oppo Find X3 منتشر شد که بسیار قابل توجه بود. این تصاویر نشان می‌دهد که گوشی مدل Oppo Find X3 دارای کد PEDM00 با ColorOS 11.2 مبتنی بر اندروید ۱۱ و ۸ گیگابایت RAM داخلی است. امروز این گوشی در Geekbench دیده شد که همان مشخصات یعنی یک گوشی هوشمند با ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ و سایر مشخصات را تایید می‌کرد.


بیشتر بخوانید


مشخصات گوشی Oppo Find X3

چیپست تغذیه کننده تلفن هوشمند در قسمت مادربرد قرار دارد و از Snapdragon 865 SoC استفاده می‌کند که بر روی آن نام رمز kona ذکر شده است. با این حال یکی از عکس‌های روز گذشته که صفحه About از Find X3 را به ما نشان داد، مشخص می‌کند که این تلفن هوشمند با تراشه Snapdragon 870 در زیر پوسته خود عرضه می‌شود که در واقع همان +Snapdragon 865 است زیرا اکثر مشخصات آن شبیه به ۸۶۵ است اما هسته اصلی با فرکانس ۳/۲ گیگاهرتز همراه است که آن را از ۸۶۵ معمولی متمایز می‌کند.

گوشی اوپو

همچنین لازم به ذکر است که امتیاز چند هسته‌ای Find X3 کمتر از آن است که برخی از تلفن‌های هوشمند مجهز به Snapdragon 865 در آزمایشات به دست آوردند، اما نمره تک هسته‌ای آن بالاتر است. اگرچه واحدی که آزمون معیار را اجرا کرده می‌تواند یک مدل پیش تولید باشد و شما می‌توانید نتایج بهتری را از نسخه رسمی و عرضه عمومی انتظار داشته باشید.

مابقی مشخصات فاش شده از تصاویر روز گذشته شامل صفحه نمایش + FullHD ، فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت و دوربین ۱۲/۶  مگاپیکسلی می‌شود. جزئیات بیشتر در مورد این گوشی را احتمالا در روزهای آینده شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.